Alla inlägg under februari 2008

Av Mia - 29 februari 2008 22:31

Här är det lite paus mellan kunderna. Mysigt med lite sällskap i fikarummet.

När man myst färdigt kan man passa på att leka lite.

Eller klia sig under tassen.


Salma

Av Mia - 29 februari 2008 15:39

....med vår.

När man går över en torr gräsmatta måste man bara stanna och rulla sig. Gärna inte mer än en meter mellan rullningarna ska det va. Gå några steg kasta sig ner i gräset, rulla rulla, upp på benen gå några steg, köra näsan i gräset och sedan välta över i en rullning osv.....


Salma

Av Mia - 28 februari 2008 21:13

Oj oj jag har knappt tid att blogga nåt. Fia är här hos mig i kväll och ska sova över så vi busar för fullt.


Kramis Salma

Av Mia - 26 februari 2008 21:28

Nu börjar jag känna mig hemma i det nya fikarummet. Idag hittade jag en perfekt plats att ligga på.

Mycket bättre utsikt har man härifrån, när man vaknar.....

kramis

Salma

Av Mia - 25 februari 2008 19:43

I dag på lunchen gick jag, Fia och våra mattar till en liten sjö. Innan någon hann reagera så var Salma i vattnet och simmade. Fia vågade inte hoppa i fast jag försökte förklara hur härligt det är att bada.

Sedan fick jag ligga och värma mig i den nya soffan på jobbet.

Äntligen har matte slängt ut den gamla trasiga soffan. Väggarna har fått ny färg också.


Kramis

Salma

Av Mia - 24 februari 2008 16:18

Jag och Lillmatte.

Här kommer jag i full fart för att leta upp husse som kommit bort i skogen.

Kramis

Salmis

Av Mia - 22 februari 2008 22:00

I dag på lunchpromenaden mötte vi en liten hane, gissar att det var en Jack Russel. Han blev helt förälskad i mig, vem skulle inte bli det ;-).

 Så jag lät honom lukta lite där fram på mig. Sedan tyckte jag att det fick vara nog så jag gick därifrån. Han var verkligen inte min typ, liten och släthårig. Nej ge mig en riktig karl - robust och lockig.


Salma

Av Mia - 21 februari 2008 21:29

I dag har jag fått ett stort fett saftig hjortben att tugga på MUMS! Området runt min mun är nu flottigt, kladdigt och luktar inte shampo men pälsen är oootroligt lockig där.

OBS! bilden är tagen före hjortbenet.


Smask smask

Salma

Skapa flashcards