Direktlänk till inlägg 23 maj 2007

Skälliga byrackor

Av Mia - 23 maj 2007 21:55

Vad är det med små taxar som gör att de bara måste vrålskälla när man går förbi ? Så himla glöttigt att jag inte ens orkar svara dem. Dobbermanen i grannhuset är likadan. Varje gång jag går ut i min trädgård skäller han på mig. Men hallå, jag går ju ut flera gånger om dagen han borde vänja sig.


Hakuna Matata !

Salma

 
 
La famiglia

La famiglia

23 maj 2007 23:06

Samma sak med våra grannars bostonterrier. Dom hoppar till och med över staketet från grannens tomt in till vår. I alla fall när Ia är ute.

http://liteavvarje.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

23 maj 2007 23:21

Blir Ia glad över sällskapet ?

 
Tristan

Tristan

24 maj 2007 08:20

I vårt huskomplex bor det två bjäbbiga taxar, de skäller som besatta fort de ser mig. De är jättefåniga!

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

salma

24 maj 2007 09:24

Tristan, de där taxarna verkar tydligen lika töntiga var man än bor.

 
Tristan

Tristan

24 maj 2007 15:22

Det verkar onekligen som det... De är nog bara avundsjuka på oss snygga lagottos

http://takycard.blogg.se

 
Basta

Basta

24 maj 2007 18:41

Matte o jag var ute och gick den långa rundan tidigare ikväll och då går vi förbi hos en rottweiler-kille.
Han skäller aldrig på mig, han springer innaför staketet och gnyyyyyr. Det beror väl på att han aldrig sett en sån fiiin Lagotto-fröken tidigare .....

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

La famiglia

24 maj 2007 23:07

Ja visst är det jobbigt när man har världens sötaste hundras. Mja, Ia blir väl inte överväldigande förtjust när det hoppar in en ettrig liten terrier i vår trädgård.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards