Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Mia - 16 oktober 2007 22:35

På lunchen idag var jag inne hos Fia i butiken för att testa tunnel-säcken som henns matte köpt in. Jättekul att springa igenom. Jag blev lite ivrig och råkade trampa uppe på den och det skulle jag nog inte ha gjort. När tunneln sedan skulle packas ihop blev det knas för jag hade råkat böja på ståltråden som är innuti. Våra mattar hade fullt sjå med att få ihop den och min matte fick krypa in för att se om hon kunde fixa den från insidan.....

Hallå matte det är en hundleksak!!!.... inbilla dig inte att du får godis när du kommer ut på andra sidan.

Till sist fick vi ta med tunneln in till salongen och Elin fick hjälpa till att få ihop den.


 I kväll fick jag följa med Fia hem till henne när matte skulle jobba på gymmet. Åh så gullig du är Fia att jag slapp ligga ensam kvar på salongen, tack så mycket.

Kolla vad vi har hittat!

Nu ska vi se om de har nåt gott i kylskåpet.

Det här var ju en rolig soffa. Lite balansgång på armstödet.

Hej Maja ska vi gosa lite?

Va stack du ville du inte mysa med mig?

Nehe då får jag väl se om någon annan vill.

Hej Fia ligger du här?

Ska vi mysa lite?

Fia dig kan man alltid lita på.

Jaså du vill ha kli på magen Fia.


Puss o kram!

Salma

Ovido - Quiz & Flashcards