Direktlänk till inlägg 3 november 2007

Växjö utställningen

Av Mia - 3 november 2007 10:29

 Oj så trevligt vi har haft det. Nja kanske är det så att matte hade mest trevligt, jag var ju förvisad till buren eftersom jag är i höglöp.

 Efter jobbet i torsdags åkte vi upp till Växjö och Evedal. Där var redan hela La Famiglia. Jag och Ia passade på att leka lite. Lite senare kom Primo, Kuzco, Tessan och Annika.

Jag fick en paket av Primo. Hmm vad kan det vara....

Åh ett halsband. Tack så mycket Tessan här får du en puss att ge till Primo.

 

 Dagen efter var det ju dags för utställning. Jag kom trea i unghundsklassen och det är jag nöjd med för konkurensen var hård. Min kompis Ofelia vann klassen, blev BT 4:a och knep sitt första Cert GRATTIS Ofelia o Ulrika.

 Min Primo blev BH 4:a och tog också cert GRATTIS!


Mer bilder och min kritik hittar du på min hemsida

Grattis till Martin och Dippa som blev BT 3:a!

Och så ett Grattis till Anna och Leon som blev BIR

Tack till La famiglia för trevligt sällskap och mysig fika.


Kramis

Salma



 
 
Hannah

Hannah

3 november 2007 14:49

3:a i unghundsklassen är inte så illa pinkat! Det blir nya tag i sthlm! Ni har väl inte glömt bort att anmäla er dit?

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

salma

3 november 2007 14:52

Jag är anmäld och tågbiljetten bokad.

 
Ingen bild

Helena o Tosca

3 november 2007 17:19

Ska bli kul att träffa er igen, även om min egen lilla odåga inte kommer med!

 
Primo

Primo

3 november 2007 21:30

klart det är bra att komma 3:a gummsan! Jag är bara sååå ledsen över att vi inte fick våran "månskenspromenad" men vi får ta den vid ett annat "lämpligare" tillfälle, jag har slickat på mattes läppar efter den där pussen hon fick av dig MUMS!
DIN PRINS PRIMO!

http://ackebus

 
salma

salma

3 november 2007 22:05

Men Tosca varför kommer du inte med ?

http://salma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

3 november 2007 22:08

Primo: Ja visst var det bra att komma trea i den tuffa konkurensen. Grabben jag är OCKSÅ sååå ledsen jag med att vi aldrig kunde få en stund för oss själva :(

 
pia

pia

3 november 2007 23:00

Grattis lilla Salma till 3:an. Så synd att du och Primo inte fick eran månskenspromenad.
Kanske nästa gång.
Kram från Primos gammelmatte

http://www.tinytufts.e

 
Ingen bild

salma

3 november 2007 23:26

Tack Pia!

 
Ingen bild

Tosca

3 november 2007 23:40

Matte tycker inte att jag är snygg nog att följa med till Stora Stockholm. Slöseri på pengar säger hon....
Däremot ska vi prova nån gång igen nästa sommar och se om jag kan få en etta, eller om jag bara är en liten 2:a.

 
Ingen bild

salma

4 november 2007 14:29

Snygg nog ?
Taskig matte du har Tosca. Klart att du är snygg.

 
Yvonne &Totti & Dino

Yvonne &Totti & Dino

4 november 2007 19:18

Grattis till din placering.:-)

http://www.tottigalotti.se

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

4 november 2007 21:27

Grattis från oss oxo!!!! Vi ses i Stockholm, i alla fall vi STORA tjejer ........ Fixa får va´ hemma!!!

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

4 november 2007 22:11

Tack yvonne!

 
Ingen bild

salma

4 november 2007 22:12

Tack Basta o Fixa!
Det ska bli kul att se er igen. Vi lääängtar till Stockholm.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards