Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Mia - 16 augusti 2007 20:18

Hör upp alla hundar nu ska jag lära er ett trick som fungerade utmärkt för mig i morse.

 När din matte äter sin frukostmacka, läser tidningen och är morgontrött=trögtänkt, sätter du framtassarna på bordskanten tittar ut genom fönstret och skäller på något som bara du kan se. Din matte kommer då att bli arg, knuffa ner dig från bordskanten samtidigt som hon tittar ut för att se vad det var som du skällde på. Då springer man fort som rackarn runt stolen hoppar upp mot bordet på andra sidan och snor mackan, lätt som en plätt.

 Eftersom jag inte ens försökt att sno mattes macka sedan jag var en riktigt liten valp så blev hon helt tagen på sängen. I en halv sekund satt hon och gapade innan hon fick tag i mitt nackskinn men då var det försent - mackan var i redan min mage.


 Tjingeling!

BusSalma



Ovido - Quiz & Flashcards