Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Jag, en arbetande hund.

Av Mia - 6 april 2008 21:37

I morgon och resten av veckan får jag inte följa med matte till jobbet. Det har husse bestämt. Jag ska nämlingen rehabilitera honom. Han har opererat menisken och mitt jobb är att gå ut och gå med honom. Vi har redan börjat nu i helgen med mysiga långpromenader.


Sjukgymnasten

Salma

 
 
Ingen bild

Fia

6 april 2008 22:09

Snyft, snyft!!!! Hur ska jag klara mig en hel vecka utan dig?
Din husse kan väl gå en promenad utan dig?

Puss och kram

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

6 april 2008 22:18

Vilken tur din husse har som får en alldeles egen liten sjukgymnast ........ men du får ta det vackert med han i början!!!

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

7 april 2008 09:07

å e du sjukgymnast oxå, vilken himlans tur för husse! lycka till med behandlingarna!

 
Ingen bild

Hannah & Tristan

7 april 2008 09:52

Du har verkligen oanade talanger..

 
Ingen bild

matte

7 april 2008 10:47

Salma jag saknar dig det är så tomt på jobbet utan dig. Har du det bra med Husse?

Vi ses i kväll!

 
Cavvetjejena

Cavvetjejena

7 april 2008 10:51

Tänk vad husse ska bli frisk fort nu när han har en så duktig och söt sjukgymnast.
Håll ut matte

http://cavaliersajten.bloggagartis.se

 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

7 april 2008 22:17

Har din husse kryckor? Hoppas inte det för då kan det sluta med mer sjukgymnastik. Vi vet, för så gick det för mamsen. INTE VÅRAT FEL, det var papsen.
Puss puss puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

molle

7 april 2008 23:06

jag skulle oxå behöva en sjukgymnast...kan inte husse ta en människa så kan ju du hjälpa mej...

 
Ingen bild

Primo

7 april 2008 23:30

Men oj så duktig du är lilla "sjukgymnasten" Aj aj aj ...tror jag har lite ont i höften;) kan du komma hit!!?? Men din husse är ju duktig som kan gå långpromenad med opererad menisk....matte har opererat 2 ggr och då hoppade hon bara okring på ett ben och svor över kryckorna ( innan vår tid dock, men vi har hört berättelsena)Det kom en kompis och hjälpte henne att gå ut med Chess och Fonzie ( så hette hundarna innan oss)
Så ge din husse en klapp på knät och säg att han är duktig patient!
Puss på dig min lilla älskling

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards