Direktlänk till inlägg 13 april 2008

Stackars mig

Av Mia - 13 april 2008 00:34

I dag var det lite av en examen i min rehabilitering av husse. Vi skulle gå runt sjön och det är 1 mil. Det gick bra husse blev godkänd så nu kan han börja jobba på tisdag igen.

 När vi kom hem stod matte och väntade i köket och det betyder oftas att något tråkigt ska hända, typ bad. Och mycket riktigt hon drog med mig till badkaret. Efter badet blev det noggrann tovutredning och jag hatar det. Klorna blev klippta, det kan jag stå ut med. Sedan skulle de åka bort och vad de inte märkte var att jag hade smitit ner i källaren. Så jag har tillbringat min lördagkväll i en kall mörk källare med blöt päls. Stackars mig. Men jag blev jätteglad när de kom hem igen och jag blev hittad.


Voff voff Vofsegull

 
 
Ingen bild

malte o snoken

13 april 2008 09:45

nämen lilla pussgurka blev du kvar i källaren hela kvällen din stackare! hoppas du fick nåt gott sen som kompensation!

 
Ingen bild

molle

13 april 2008 09:55

men stackars dej,, ensam så där,, och alldeles blöt.. usch

 
Ingen bild

Tristan

13 april 2008 10:02

Huu vilken elak matte och husse du har. Hur kan de göra så mot dig? *tröstnosgos*

 
Ingen bild

Fia

13 april 2008 13:24

Nämen hu så hemskt, jag hade blivit jätteledsen om jag hade varit i samma situation, jag tror jag hade dött...men du är tapper min vän och klarade! I morgon kommer vi att ses...eller hur? Lääängtar!!
Måste berätta att jag har faktiskt haft riktigt skoj idag för jag har lekt med 2 kaniner, jag fick till och med hoppa in i deras bur utan att de blev sura.
Puss och kram

 
Cavvetjejena

Cavvetjejena

13 april 2008 18:47

Åhh... stackars dig Salma
Nospussar till dig

http://cavaliersajten.bloggagartis.se

 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

13 april 2008 20:28

Men lilla Salma, du måste ta hand om dej bättre. Fanns det något ätbart i källaren?
Puss puss puss

http://lagottoflickorna

 
Yvonne &Totti & Dino

Yvonne &Totti & Dino

13 april 2008 20:51

Stackars dig. Det måste har varit förfärligt för dig! Du får mängder av sympatier från oss. :-)

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

Helena o Tosca

13 april 2008 20:55

Stackars stackars stackars Salma!!
Så mycket bus hittar du väl inte på så du förtjänar nåt sånt.

 
Primo

Primo

13 april 2008 23:15

Nähe nu tar du och packar dina grejjor och tar tåget hit!! Sådär kan du ju inte ha det, ensammen i en mörk kall källare ÅHHH min stackars Salma, jag gråter med dig...
miljoner varma gosiga kramar skickar jag till dig...
ps. kan be matte plocka upp dig nästa vecka när hon ska till Pia;)

http://www.ackebus.se

 
Ingen bild

salma

14 april 2008 21:42

Tack alla snälla för era sympatier. Numera ska jag passa mig för att gå ner i kälaren.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards