Direktlänk till inlägg 17 april 2008

Busbilder

Av Mia - 17 april 2008 21:59

Ska vi leka?

Fia: -Ja vi kan sparka fotboll med benet.

-Nej förresten vi brottas istället. Ger du dig Salma?

-Nej aldrig!

-Aj aj mitt öra!

-Ger du dig nu då Salma!

-Bläää! nej absolut inte.

-Ge dig NUU Salma, det är jag som är stakarst!

-Åh fy sjutton vilken dålig andedräkt du har Fia.

Voff voff

Salma & Fia

 
 
La famiglia

La famiglia

17 april 2008 22:15

Rackarns vilka fina bilder. Igen.

http://hundblues.blogspot.com

 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

17 april 2008 23:03

Så roligt ni har haft idag. Det har inte vi. Mamsen lämnade oss ensamma i två timmar. Då säger vi; FY TUSAN
Puss puss puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo

17 april 2008 23:27

Ja vad säger man?? Ni är ju bara för söta ni två!!
Kramis på er båda

 
Ingen bild

Fias matte

18 april 2008 04:27

Sicken tur att ni har kunnat lägga in så fina bilder på er båda så jag har nått att göra just nu...kan inte sova utan dig Fia :-(
Ses om några timmar. Då kommer jag in till Salmas matte och dricker te. Puss så länge till er båda.

 
Ingen bild

salma

18 april 2008 07:34

Fias matte: Är du galen, sitta och surfa 04.27
Min matte har inte heller sovit så bra i natt. En viss liten Fia har bökat omkring hos henne i sängen.
Nu kommer vi snart ska bara lämna barnen och gå en sväng i Vittsjöskogen.

 
Ingen bild

salma

18 april 2008 07:35

La f: Tackar! Helautomatiskt läge både på kamera och blixt...
Men det är väl motivet som gör bilderna bra.

 
Ingen bild

salma

18 april 2008 07:37

Krölle & co: Gillar ni inte och vara själva? Tänk på hur lugnt och skönt det kan vara utan mamsingen. Sen blir det ju ännu roligare när hon väl kommer hem.
kram

 
Ingen bild

salma

18 april 2008 07:37

Primo: du är inte så dålig du heller

 
La famiglia

La famiglia

18 april 2008 08:44

Salma, har din matte bytt kamera sedan i somras?

http://hundblues.blogspot.com

 
Ingen bild

Tosca

18 april 2008 10:02

Åh vad ni ser ut att ha skojigt.
Minns när Cimba och jag brukade busa sådär. Försöker få henne till det ibland och hon vill, men människorna stoppar oss...Tråkmånsar!

 
Cavvetjejena

Cavvetjejena

18 april 2008 11:52

Sötnosar där... det är allt bra kul att busa runt

http://cavaliersajten.bloggagartis.se

 
Ingen bild

molle

18 april 2008 18:05

Salma om du ligger helt still på mattan där under bordet,, lovar dej att ingen kommer att hitta dej..

 
Ingen bild

salma

18 april 2008 19:48

La F: Japp hon har en Canon Eos 400D nu.

 
Ingen bild

salma

18 april 2008 19:49

Tosca: ja det är underbart att ha en vän.

 
Ingen bild

salma

18 april 2008 19:50

Molly & Moa: Bus är kul!

 
Ingen bild

salma

18 april 2008 19:51

Molle: Hmm.. menar du att jag liknar en ryamatta? Fast det är ju ett bra tips på gömställe.

 
La famiglia

La famiglia

20 april 2008 02:25

Där ser man. Kul att jag inte är ensam om att ha en sån då. Och då förstår jag att bilderna blir bra.

http://hundblues.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards