Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Mia - 8 oktober 2008 22:14

Jag har fått en släng av valpsprall. Kan knappt hålla mig i styr ute på promenad. Benen vill liksom bara skutta och hoppa och springa fort.


 I dag hade vi två praktikanter på jobbet och de följde med på lunchpromenaden. Helt plötsligt tar den ena upp något ur sin ficka, enligt mig så tar människor endast upp hundgodis ur fickorna när man går. Möjligtvis en bajspåse men det sker ju alltid efter att man har lättat på trycket. Hur som helst blev jag skitglad när jag såg att hon tog upp en "godis" och tog ett skutt för att få den lite snabbare. Men då blev matte arg!!!!! Vaddå det får hon väl tåla att andra ger mig godis. Visst denna godisen såg lite annorlunda ut typ som en mobiltelefon men vaddå. Tyvärr hann jag aldrig fånga "godisen" i skuttet.


Hoppelihopp

Salma

Ovido - Quiz & Flashcards