Alla inlägg den 26 november 2008

Av Mia - 26 november 2008 22:05

I morse gick vi in till Fias butik för våra mattar skulle umgås. Jag vågade inte gå in genom dörren för Fia talade om att hon hade sina valpar där. Till sist blev jag lockad att kliva in. Väl inne i deras fikarum (där valparna är) satt jag i motsatt hörna för att inte tränga mig på Fia och valparna.

 I dag har det städats på jobbet, ja det var praktikanten som fick agera städerska. Jag satte mig uppe på armstödet på soffan för att inte av misstag blev insugen i dammsugaren, sedan somnade jag där.

 Ikväll när vi kommit hem från jobbet och gymmet så busade jag med min fina gris som jag fått av Tristan. Jag ska snart hälsa på honom och jag längtar så och grisen påmnner mig om honom. Jag nu menar jag ju inte att han liknar en gris utan att jag fått den av honom.


Kramis

Salma

Ovido - Quiz & Flashcards