Alla inlägg den 4 december 2008

Av Mia - 4 december 2008 20:38

I morse när vi kom till jobbet var matte snäll och la upp en frukostpaj till mig på diskbänken. Tyvärr glömde hon ta ut den ur kartongen och värma den. Men Felix skaldjurspaj är ganska god även fryst. När matte sedan kom tillbaka in i fikarummet efter en stund blev det ett himlans väsen på henne, hon anklagade mig för att ha ätit upp hennes lunch. VAA hennes lunch det var ju min frukost!!!


 Sedan kom Fia och alla valparna in i fikarummet. Jösses de är ju liksom överallt de där småttingarna. De tuggade på mina saker och gick omkring i min säng. Kissade gjorde de på en tidning som låg på golvet sedan trampade de i kisset. Fia har nu blivit den gamla vanliga Fian igen, jag fick till och med lukta på hennes mage idag när hon låg på rygg.

Valpar överallt.

När våra mattar fikat färdigt skulle alla valparna fångas in och stoppas i buren. Min matte räknade dem noggrant så att ingen skulle glömmas kvar. Sedan lastades buren upp i vagnen.....

.....och Fias matte tog handtaget och gick.

kramis

Salmis

Ovido - Quiz & Flashcards