Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Mia - 12 februari 2008 20:25

I går och idag har jag genomgått mattes egenpåhittade mentaltest. Biltvättstestet hur reagerar en hund på att åka in i en maskintvätt för bilar. Ja givetvis sittandes inuti bilen.

 I går var det den stora bilen som skulle tvättas och jag klarade testet utan anmärkning. Matte däremot klarade sig inte lika bra hon blev både yr i huvudet och mådde illa.

 I dag var det så dags för den lilla bilen dvs. en något högre svårighetsgrad. Den är lättare och studsar mer i tvätten, har ingen som helst ljudisolering och så sitter man liksom lite närmare utsidan.....

 I detta testet fick Fia också följa med som stöd och jag fick komma fram i framsätet i stället för att sitta i bagaget.

Men hallå vad händer nu! Det är något som sprutar på bilen.

Fia spanar in "borsten" på nära håll, jag håller mig en bit ifrån.

Jo då vi blev båda mycket väl godkända.


Voff voff

Salma

Ovido - Quiz & Flashcards