Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Mia - 3 mars 2008 11:07

Usch och Fy!

I dag körde matte mig till djursjukhuset på morgonen. Du ska bara äta lite tabletter sa hon. Det sa hon sist också men då fick jag en läskig äcklig spruta. Nej man kan inte lita på det där stället.

 Och som jag misstänkte så blev det inte bara några tabletter utan vetrinären geggade in dem i hundmat Bläää. Jag vägrade äta skiten men då pillade matte in tabletterna i min mun och höll mig över nosen så jag var tvungen att svälja.

 Tramsigt det är att behöva äta tabletter när en vetrinär tittar på tycker jag. Men matte säger att så måste det vara i fall man varit i Danmark. Ett nytt intyg fick jag också för till påsk ska vi åka på mini semester till Lalandia i Danmark.

 Usch så måste jag dit igen och äta tabletter......


SurSalma

Ovido - Quiz & Flashcards