Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Mia - 10 augusti 2008 16:14

I dag har jag varit i Ronneby och visat upp mig i ringen.

Regnet öste ner.

Domaren känner på mig.

Jag vann öppen klassen med ck.

I bästa tikklassen var det jag och 3 championtjejer, och då kan ni räkna ut hur det gick...

Jajamensan ETT CERT till mig!!!!! Och en tredje plats i Bästa tik. Kolla in vilket snyggt sällskap jag har - Ofelia, Dippa och Zsa Zsa.

BIR Ofelia & BIM Goffi


Hipp hipp hurra

jag är jättegla!

Salma


Av Mia - 10 augusti 2008 05:12

Tänkte dela med mig av ett superbra tricks.

 Du är ute och går, upptäcker en fläck på gatan som du bara måste rulla dig i. Det kan vara en daggmask eller varför inte lite spill från sopbilen. Din matte har extra koll på dig eftersom det är utställning dagen efter och pälsen är fixad så en traditionell rullning är helt uteslutet.

 Vad gör man?

Jo stanna och lukta på fläcken, din matte (eller husse) ser detta och tar sats till att snabbt gå där ifrån. När människor ska ta ett steg framåt tittar de framåt så klart, då slänger du dig på rygg. Att rulla från sida till sida finns det ingen tid till i detta läget. Men  din matte ( eller husse) kommer att dra med dig i kopplet en bit framåt innan de upptäcker att du ligger på rygg och du gör en glidning över den mysiga fläcken, tjoho!


Ha en bra dag!

Salma


Ovido - Quiz & Flashcards