Alla inlägg den 23 september 2008

Av Mia - 23 september 2008 21:30

Min matte har saborterat min päls. Klippt den kort, slitit, dragit och kammat bort min ull. Nu ser jag ut som ett raggigt får.

 Det är utställningsuppehåll för mig och det är tydligen därför matte har fördärvat min vackra päls. Hela sex långa veckor är det till nästa utställning  och starten på innomhussässongen som för vår del blir i Växjö.


 Växjö är inte min favoritarena för det har inte gått särskillt bra för mig där förut. Första gången jag var där, för två år sedan, och gjorde debut i officiella sammanhang blev jag utvisad med en tvåa, domaren gillade inte presentationen. Ändå gjorde jag mitt allra bästa för att liva upp tillställningen genom att hoppa, skutta och bita matte i armen. När vi skulle gå runt i ringen bet jag mig fast i mattes byxben till publikens stora glädje. Men tydligen förstod inte domaren vilken goding jag är.

 Nåja det är ju inte bara resultatet som räknas utan hur roligt man har det, eller hur?


Busfröken

Salma

Ovido - Quiz & Flashcards