Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Hemma hos Ofelia

Av Mia - 18 januari 2009 11:45

I går åkte vi till Ofelia.

Söta Ofelia

Jag och Ofelia

Ofelia försökta på alla vis att få igång mig på bus men jag har ju ingen buslust nu efter löpet. Stackars Ofelia som var så sugen på att leka.

Men jag hade tagit med en leksak till henne.

Än så länge ser den hel ut vilket den inte gjorde lite senare.

Min matte hade tagit med en hel påse med Salmaull och Ofelias matte skulle visa hur man tovar. Matte var inte jätteduktig men till sist...

....blev det en miniSalma.

Hopsan jag ramlade visst.

Kramis Salma

 
 
Helena

Helena

18 januari 2009 11:59

Gud så söt liten tovad Salma. Kan man tova små blandisar med?

http://www.helenaofia.bloggagratis.se

 
Tristan

Tristan

18 januari 2009 18:25

Endast en sak som saknas.... MOI!

http://takycard.blogg.se

 
La famiglia

La famiglia

18 januari 2009 18:26

Fantastiskt vad man kan göra med lite utkammad ull. Snacka om recycling.

http://hundblues.blogspot.com

 
lotta

lotta

18 januari 2009 21:11

söööt miniselma det vart:D

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ofelia

Ofelia

19 januari 2009 09:06

Tack för besöket! Den fina tuppen jag fick är numera enögd och smått amputerad på ena foten. Men rolig är den ;o) Tack! och Mini-Salma blev riktigt fin tycker Matte och jag.

Kramis

http://www.lagotto-ofelia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Primo

19 januari 2009 13:01

WOW! Enliten mini salma...VILL HA!!

Matte undrar hur tusan man gör?? Hon har börjat samla hår från oss....men sen då säger hon??
Puss på dig sötnosen!

 
molle

molle

19 januari 2009 19:57

efterlysning på min blogg..hjälp

http://bobmarleys.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards