Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

På simmet

Av Mia - 21 januari 2009 22:24

Då har jag varit och simmat igen.

Här kommer Salmis i bassängen.

I dag fick matte sköta det mesta själv och hon lyckades ganska bra. Jag fick simma i 8-9 minuter och när jag skulle upp så var mina ben som spagetti. Jag fick stå och vila en stund innan jag skulle duschas.

 När det var dags för stretch så gick jag upp på bordet frivilligt och idag gick det mycket bättre än första gången. Det är jättemysigt att få ligga där och koppla av.

 Så småningom är det meningen att jag ska orka simma i 20 minuter och nu får matte klara av det på egen hand utan hjälp från personalen.


plask plask Salma

 
 
Ingen bild

Ofelia

21 januari 2009 22:49

Vad duktig du är Salma! Ser härligt ut.

 
Primo

Primo

21 januari 2009 23:44

Åhhh så mysigt! AVUNDSJUK SÅ JAG DÖÖÖÖR!

Puss lillstumpan min!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Tristan

Tristan

22 januari 2009 09:08

åh vad mysigt att få gå till ett badhus och simma. plaska lite åt mig också

http://takycard.blogg.se

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

22 januari 2009 19:15

Simma lugnt ..........

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
lotta

lotta

24 januari 2009 08:29

hihi..ser ju faktiskt mysigt ut det där:D

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
molle

molle

25 januari 2009 09:11

men va härligt...

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Ingen bild

Tosca

25 januari 2009 13:36

Men vad mycket du får simma!
Jag simmar max 5 minuter (just nu, ska bli mer) och har 1 minuts vila mellan sammanlagt 3 pass.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards