Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Mia - 14 mars 2009 23:05

 I dag har jag hållt koll på matte när hon bakade muffins. Men tyvärr spilldes det inte en enda muffins. Det värsta är att hon ska ta med dem till en Lagottoklippkurs i morgon och jag ska inte följa med. Hon säger att de är till människorna men jag tror nog att någon klurig Lagotto kan snylta till sig någon. Se upp för de med chocklad bara!!!! Ät dem med björnbär eller citron om du är hund.

 I kväll har vi varit hos moster, mattes syster, och kollat meldifestivalen. Under omröstningen blev jag så trött att jag gick och la mig i min bur orkade inte ens tigga chips.


 När vi kom hem skulle matte leta upp något i skafferiet, då välte hon ut en hel burk med godis som flög ut över hela köksgolvet. Hon plockade upp vad hon trodde var alla men faktiskt så missade hon några. De la jag beslag på. Men det var inte det nyaste godiset precis för den lilla skumsvampen som jag fick tag på var otroligt seeeeg - men god.


Kram Salma

Ovido - Quiz & Flashcards