Direktlänk till inlägg 5 augusti 2007

Mera bad

Av Mia - 5 augusti 2007 21:35

I dag har jag fått bada ännu mera i havet då vi varit i Skummeslöv igen.

Jag vill hoppa i NUUU!

Så där ja, nu är allt som det ska.

I dag var vi riktigt många hundar på stranden. Små, stora, snälla och skälliga. Jag träffade en kompis från valpkursen, en Amstaff som faktiskt är snäll. Hon fick låna min spårlina så hon kunde busa i vattnet.


 När vi badat färdigt blev jag lös i magen och på vägen hem kräktes jag i bilen. Kanske skulle jag inte druckit av saltvattnet när jag badade.


Plask plask

Salma

 
 
Ingen bild

Primo

5 augusti 2007 22:10

Va avundsjuk jag blir på att ni har havet så nära!! Jag har tränat till utställning i kväll,eller skulle träna men jag hade ingen lust och var varm och trött...matte är sur!
Varför ser inte din matte min mattes hemsida??
puss på din snygga nos;)

 
Linda

Linda

6 augusti 2007 07:13

Härliga bilder!

http://lindaocarmen.lindaocarmen.bloggagratis.se

 
Tristan

Tristan

6 augusti 2007 08:47

Så söt du är salma! Matte och jag började fundera på om delfinen i dig hade tagit över och du därm,ed dragit till havs eftersom det har varit så tyst från dig

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

salma

6 augusti 2007 13:42

Tack Linda.

Tristan: ja nog är det så att det blivit mer bada och mindre blogga den senaste tiden.

 
Tristan

Tristan

6 augusti 2007 15:05

Det låter inte helt fel!

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

Tosca

6 augusti 2007 18:54

Pappa (mattes pappa), Cimba och jag ska strax hämta matte på jobbet och sedan ska jag och Cimba få bada! Hurra!!

 
Ingen bild

salma

6 augusti 2007 19:34

Äntligen Tosca, hoppas det var skönt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards