Direktlänk till inlägg 22 augusti 2007

Fixat telefonen

Av Mia - 22 augusti 2007 09:31

I dag har jag jobbat lite med telefonledningen.


Tugg tugg!

   Salma

 
 
Yvonne & Totti & Dino

Yvonne & Totti & Dino

22 augusti 2007 10:41

Underbart att skåda...;-)

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

La Famiglia

22 augusti 2007 11:02

Det är ju en herrans tur att inte alla gått över till trådlös kommunikation ännu. Det vore ju väldigt hundovänligt.

 
Basta

Basta

22 augusti 2007 13:01

Funderat på att ta anställning på Telia?????

*tss tss*

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Primo

22 augusti 2007 13:39

Ja men jag tror nog det var mig du ville ringa till ;) jag tycket jag fick lite stötar igår...
Må gott!
Nospuss från Primo!

 
Ingen bild

Ulrika

22 augusti 2007 13:50

Salma jag ser att du har fantastiskt handlag med ledningar. Min familj håller just på att bygga ut huset med ett rum till. Jag tänkte att du skulle varit här och kollat alla ledningarna som finns i bl a väggarna. Själv har jag hunnit kolla isoleringen. Det tycks som om den är lika tjock i alla fyra väggarna. Matte uppskattar inte mina kontroller men jag tycker att det är viktigt att det inte fuskas och dessutom är jag lite nyfiken på hur det ser ut bakom isoleringen. Ungefär som när jag undersökte en cykelsadel i somras. Nu får jag inte gå in i det nya rummet förrän gipsskivorna kommit upp. Suck! Där som fanns så mycket att undersöka, skuv, spik, brädbitar, plaströr, sågspån nysa i så att det blev stora moln...

Kram från "Sommartorpets" Ofelia


 
Ingen bild

salma

22 augusti 2007 15:00

Yvonne: Ja visst blev det en snygg hög av sladdresterna.

 
Ingen bild

salma

22 augusti 2007 15:02

La: Just nu verkar det som om min familj får köra trådlöst.

 
Ingen bild

salma

22 augusti 2007 15:02

Basta: Tror du Telia skulle vilja ha min hjälp?

 
Ingen bild

Salma

22 augusti 2007 15:04

Primo: Ja jag försökte ringa dig för att höra om vi kunde dejta nån gång, men du svarade aldrig:-(

 
Ingen bild

salma

22 augusti 2007 15:05

Ofelia: Människor kan vara elaka och stänga hundar ute usch.
Vi ses på torsdag!

 
Ingen bild

Tosca

22 augusti 2007 18:22

Himla snyggt måste jag säga. Inte ens en kanin skulle kunna ha gjort det bättre!

 
Ingen bild

salma

22 augusti 2007 21:23

Tosca: Det verkar som om jag har talang för det mesta.

 
Ingen bild

La Famiglia

24 augusti 2007 03:04

Av alla som kommenterat här är det bara en som saknar egen blogg. Borde inte det väcka vissa funderingar hos "sommartorpets" ofelia med ägare, på att dra igång en egen blogg? Kan det inte vara läge att dra igång en tjat-kampanj likt den som drabbade Jaxons ägare för en tid sedan? För hur ska vi annars kunna ha koll på vad Ofelia och Ulrika har för sig?

 
Ingen bild

salma

24 augusti 2007 11:46

Ja just det klart att Ofelia ska blogga. Jag vet att det finns andra i familjen som vill det också.

 
Ingen bild

La Famiglia

24 augusti 2007 16:43

...och härmed är kampanjen startad.

OFELIA OCH ULRIKA - BÖRJA BLOGGA

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards