Direktlänk till inlägg 4 september 2007

Finns det Nicorette till hundar?

Av Mia - 4 september 2007 13:46

Jag behöver hjälp med att sluta med cigaretter. Kan känna doften av dem på flera meters avstånd och dras likt en magnet till dem. Man hittar dem ofta under bänkar i stan. Mmmm... så måste man svälja dem snabbt innan matte hinner pilla ut dem ur munnen.

 Hjälp jag tror att jag blivit beroende!


FimpSalma

 
 
Jaxon

Jaxon

4 september 2007 14:28

Vill verkligen din matte pussa på dig om du äter dem?? Om du slutar kanske då får ännu mer pussar. Jag gillar mördarsniglar.. fast jag hinner aldrig tugga på dem förrän matte är där med fingrarna i min mun.

http://Jaxon

 
Ingen bild

La Famiglia

4 september 2007 16:30

Det finns saker som är MYCKET äckligare än både fimpar och sniglar. Jag vet!!!

 
Ingen bild

Primo

4 september 2007 18:31

Men Salma då!! Min matte är äcklig nog med att röka sånadärna...men att stoppa dom i munnen och äta!! Tur att din matte inte umgås med min...då skulle du väl bli riktigt beroende om du kom åt askfatet ute på Altanen...nej du Salma, för min skull får du allt låta bli annars blir det inga pussar i Växjö;)
"Halsgos" får det bli idag...du vet sådär mysigt när man trycker in halsen mot en annan hals och myyyyser!!

 
Ingen bild

salma

4 september 2007 22:54

Men Jaxon fy så äckligt. Jag vågar inte ens lukta på sniglar. Och stackars din matte som måste pilla ut dem ur din mun.

 
Ingen bild

Salma

4 september 2007 22:56

Ja Ia är nog värst på att tugga på äckliga saker hittills. Och smartast är Ias matte som trädde bajspåsen över handen innan hon grävde ut äckligheten ur munnen.

 
Ingen bild

salma

4 september 2007 22:58

Jag ska försöka sluta Primo....

Halsgos!

 
Ingen bild

La famiglia

4 september 2007 23:21

Fast Salma, det har varit värre saker sedan dess. Och den gången grävde matte utan bajspåse, fast det var just det hon skulle behövt. Jag säger inte mer.

 
Ingen bild

salma

5 september 2007 10:18

Örrk!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards