Direktlänk till inlägg 4 september 2007

Provat kläder

Av Mia - 4 september 2007 22:07

I dag har jag provat en tröja på Tails.

Snygg va? Rea var det också men matte tyckte inte att jag behövde nån tröja. Taskmört!

Jag passade även på att lukta in godishyllan. När det gäller godis så är matte lite snällare och hon köpte en strupe till mig fast det inte är fredag.

Kramisar

FashionistaSalma

 
 
jaxon

jaxon

5 september 2007 09:10

Kan man vara sötare än vad du är??!!
Önskar att jag hade kunnat titta på dig i ringen på lördag, men det får bli en annan gång. kramelinos

http://jaxon

 
Ingen bild

salma

5 september 2007 10:21

Jaxon jag är inte så särskillt söt på utställningar (enligt domarna) och dessutom ylar jag när jag ligger i min bur och väntar på att få gå in i ringen. Så du missar inget. Men jag kan skicka med en puss med din husse och matte om du vill.

 
Jaxon

Jaxon

5 september 2007 10:37

Det är bra att du ylar för då är det ingen som missar dig. Ja matte och husse får ju träffa dig. Matte har redan kollat upp vilken ring ni lagottisar ska vara i, det gäller ju bara för dem att de ska hitta dit i tid. Min husse är lite morgontrött.

Nospuss

http://Jaxon

 
Jaxon

Jaxon

5 september 2007 10:47

Sen är min matte o husse nybörjare när det gäller utställningar så de vet inte hur lång tid en bedömning är eller riktigt när de ska vara där så de hinner titta på alla,de har hälsat att de gärna vill se dig. Kan du inte förklara lite för min matte??Hon har slö tankeverksamhet när hon har försökt läsa på..

Nospuss

http://Jaxon

 
Ingen bild

salma

5 september 2007 12:39

Det där med utställning kan vara mycket knepigt i början. Men så här är det: nu på lördag går lagottona sist i ringen och det är 33st andra hundar före Lagottona. Man räknar att det tar ca 1 timme för domaren att bedömma 20-25 st hundar. Så det blir nog inte dags för oss Lagotto förrän vid 10.30 cirkus. En del domare är snabba och andra långsamma. Jag själv ska gå in som nr 52.
Så din husse behöver inte gå upp så tidigt.

 
Sigge

Sigge

5 september 2007 18:27

Nu är jag tillbaka efter flytten.
Vad mycket det hänt hos alla bloggkompisar. Fast jag har mycket att göra här också. Finns så mycket roligt.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Primo

5 september 2007 22:05

oahh, sexig Lady!! Taskig din matte är som inte köpte denna snygga utstyrsel till dig...Acke har massor av sånt, men matte tycker inte jag klär i tröjor...ser ut som en Falukorv!! Snacka om förtal! Jag är ju en "macho" grabb med muskler;)
puss och snos!

 
Ingen bild

salma

5 september 2007 22:10

Primo kan du inte låna lite kläder av Acke när din matte inte ser. Ta nåt tajt så musklerna framhävs.

Grrr

 
Tuna

Tuna

10 september 2007 09:38

Snygg tröja, men inte behöver du nån heller!
Jag skulle aldrig ta på mig kläder, inte ens en "reflexväst" vill jag ha på mig.

http://tuna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards