Direktlänk till inlägg 9 september 2007

På hemmaplan

Av Mia - 9 september 2007 21:42

I dag har jag bara varit hemma, softat och gått långa promenader.

Vi har lekt hoppuppleken, superkul !

och så har jag gått lite balansgång

Sedan gick vi förbi sjön och min badplats men jag fick inte bada.....

Om jag flaxar lite med öronen så kanske jag kan flyga till vattnet.

Och så är det nu bevisat att jag är ett gosedjur.... lite stoppning läckte ut ur min rumpa.....


NalleSalma

 
 
Primo

Primo

9 september 2007 23:33

Hmmm...viken sorts "stoppning" kom det ut där då?? Men att du är ett gosedjur det kan jag ju en så länge bara drömma om;)
Nosgos

http://www.ackebus.se

 
Ingen bild

salma

10 september 2007 07:38

Sån där vit fluffig som finns inuti gosedjur....

 
Tuna

Tuna

10 september 2007 09:36

Det där såg ut att vara en kul övning. Det skulle jag också gilla!

Jag är också ett gosedjur, samma sak händer mig ibland...

http://tuna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Primo

10 september 2007 11:44

Matte säger att då kan jag INTE vara ett gosedjur, det har ALDRIG hänt att det kommit ut något vitt och fluffigt därbak!Snarare andra färgkombintioner;)
Puss och kram!

 
Jaxon

Jaxon

10 september 2007 13:59

Lyckost dig som kan hoppa upp på saker. Jag försöker med soffan där hemma men jag kommer inte så högt upp så jag skjuts tillbaka och kasar på golvet. Förvisso ganska kul det med!

nospuuss

http://Jaxon

 
Ingen bild

Helena o Tosca

10 september 2007 19:11

Att bara vara hemma och gå långa promenader låter härligt!

 
Ingen bild

Fia

13 september 2007 22:22

Mums, god stoppning du bjöd på idag!Undrar om jag oxå blir ett gosedjur nu?

Buselibus
Fia

 
Ingen bild

salma

13 september 2007 22:54

Visst var dynstoppningen god. Vi får väl se i morgon om du är ett gosedjur....

öronbus är kul!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards