Direktlänk till inlägg 13 september 2007

Riktigt förbannad...

Av Mia - 13 september 2007 21:25

... blev jag idag..... på en skåpbil. Det skramlade när dörren stängdes och jag tände till och började vrålskälla. Likaså igår på agilityn blev jag arg och skällde ut en liten schnauzer som tuffade sig.

 Matte säger att hon inte fattar hur jag helt plötsligt blivit så sur. Vaddå inte fattar, matte hos er människor heter det PMS. Vad det heter hos oss hundar vet jag inte men symtomen är de samma. Minsta lilla irritationsmoment och det smäller.

 Ett annat sjå man har så här innan löp är att man måste kissa femtielva gånger när man är ute och går, helst uppe på stenar. Gäller detta för människor också?????


voff voff! 

Salma

 
 
Jaxon

Jaxon

14 september 2007 06:47

Ska man vara rädd för dig oxå?? När du blir så arg blir man nästan rädd... Fast jag har förstått att ni tjejer har temprament, Ganska colt iofs.

Kramelinos

http://Jaxon

 
Ingen bild

salma

14 september 2007 07:31

Nej Jaxon du behöver inte vara rädd för mig så vida du inte luktar mig i rumpan vid fel tidpunkt när du blivit lite större. Då säger jag ifrån.
Det är bara nu en liten period som jag har dåligt humör samtidigt som jag är extra kelig, snäll och lydig.

Kramis

 
Jaxon

Jaxon

14 september 2007 08:32

Vad skönt att höra. Du är cool du Salma!

http://Jaxon

 
Ingen bild

Primo

14 september 2007 13:19

Min matte har något som kallas just för det, PMS, men jag tycker hon har det ofta;)Men det är visst något som ska åtgärdas i höst...
Bäst och passa sig för din rumpa vid fel tidpunkt för jag vill ju inte att du ska bli sur på mig!!!
Puss och kram min lilla "pudding"!

 
Kuzco

Kuzco

14 september 2007 21:37

Hej på dig Salma.
Tänkte bara fråga dig om du ska till växjö
ja ska dit och bli bir hehehe blir du bim då?
eller om du blir bir blir ja bim..

http://andreasqvist.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Primo

14 september 2007 23:18

Du den där kusco han är allt bra kaxig!!;)Halvbror, "piss off" säger jag bara;)...I´m the MAN vilka bokstavskombinationer jag en får, bis, bir, f-n, pms,ptv, hth,pkk...You are MINE Babe!
Sussa gott "pumpkin"

 
Ingen bild

salma

15 september 2007 10:34

Kuzco och Primo: Ja jag ska till Växjö och bli.....öh....utställd. Ska också passa på att flörta lite med snygga pojkar. Verkar som det finns gott om ämnen åt mig =).
Matte vill fika säger hon.

 
Hannah

Hannah

15 september 2007 10:38

Mia: det finns en stor risk att det blir fika vid stora sthlm...

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

mia

15 september 2007 10:46

Ja just det ska bara tänka lite till.

 
Ingen bild

Primo

15 september 2007 20:48

Min matte vill oxå fika!! Men vi ska visst bo på ett sådantdär Vandrarhem natten till fredag så kaffe kan ju inte hon fixa ( men din matte dricker ju inte kaffe!!) Kuscos husse ska ju vara med i 3 dagar...han ska ju ställa sin Riezen och sin mammas Parson russel!!Så han bor visst i en husvagn utanför Tipshallen, så matte får väl vara snäll och be honom fixa kaffe:)! Jag har flörtat med 3 tjejer idag så det så!!;)
Puss på dig min favvo tjej! ( även om jag aldrig träffat dig "in persona"....)

 
Ingen bild

salma

15 september 2007 22:31

Men Primo! TRE stycken! Oj nu blir jag lite svartis.

kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards