Direktlänk till inlägg 16 september 2007

Köpenhamnsvinnare - 07

Av Mia - 16 september 2007 15:53

...blev jag inte. Men har ändå haft en riktigt bra dag på utställningen i Bröndby. Jag vann mellemklassen med CK och kom fyra i Bästa tik, en liten fjuttig placering från certet.


Lite hoppfnatt hade jag i ringen men det gick ändå så pass bra att vi fick omdömmet velpreseneret i kritiken. Vill ni läsa hela kritiken hittar ni den på min hemsida


SnyggSalma

 
 
Ingen bild

Helena o Tosca

16 september 2007 17:28

Grattis till fint resultat!!

 
Hannah & Tristan

Hannah & Tristan

16 september 2007 18:06

Grattis till det superfina resultatet! :D är ni inte lite sugna på sthlm nu?

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

Ulrika

16 september 2007 18:49

Grattis till det kanonfina resultatet, CK:na ramlar in ett efter ett. Nästa gång blir det ett Cert!

Själv har jag vårdat mitt yttre genom tångbad på Ribbersborg i Malmö. Det är viktigt att komma åt överallt så jag rullade mig ordentligt i tångvallarna som flutit upp nu efter stormen. Mmmmm så gott man luktar!

Bästa hälsningar från Ofelia

 
Ingen bild

Primo

16 september 2007 18:57

Grattis snäckan, du är BÄST!!!Matte undrar vad mellemklassen är???
Trött Primo...
Puss!

 
Ingen bild

salma

16 september 2007 19:45

Tack syster yster och Helena!

 
Ingen bild

salma

16 september 2007 19:46

Tack Tristan o Hannah. Ja jo nog är vi lite sugna, matte ska bara tänka liiite till.

 
Ingen bild

salma

16 september 2007 19:50

Åh vad mysigt det låter med tångbad Ofelia.
Ja här ramlar CK:na in =)Så himlans nära ett cert jag varit två gånger nu. Men det ska inte gå för lätt och snabbt för då tar ju det roliga slut för fort ;)

 
Ingen bild

salma

16 september 2007 19:58

Tack Primosnygging!

Mellemklassen är för de mellanstora mittemellan hundarna. Nej nu skojar jag. I Danmark delas klasserna upp så här:
Valpklass 6-9 mån
Unghundsklass 9-18 mån
Mellemklass 15-24 mån
Åbenklass från 15 mån
Först går valpklasserna Sedan börjar man med championklassen före unghund, mellem och öppenklasserna.

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

16 september 2007 20:31

GRATTIS!!!! Vilka framgångar .....
var ska detta sluta1!!???

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

16 september 2007 20:42

Tack Basta o Fixa!

Ja just nu går det bra =)

 
Ingen bild

La famiglia

16 september 2007 20:51

Grattis Salma, inte illa. Rätt som det är sitter certet där. Jag har hört sägas att i Stockholm är certen särdeles lättförtjänta, så det är nog bäst ni kommer hit.

 
Yvonne & Totti & Dino

Yvonne & Totti & Dino

16 september 2007 21:29

Vi grattar också naturligtvis. :-)

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

salma

17 september 2007 09:06

Tack La famiglia!
ha ha ha lättförtjänta cert...
Åker vi det så är det mest för att få uppleva Stora Stockholm och träffa trevliga hundar och människor.

 
Ingen bild

salma

17 september 2007 09:07

Tack Y & T & D !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards