Alla inlägg den 2 december 2007

Av Mia - 2 december 2007 17:45

Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag brukar inte precis gilla dammsugaren, ingen annan i familjen heller för den delen. Lite synd om den så jag har kommit på ett sätt att vara kompis med den. När jag varit ute en runda i regnet idag och matte höll på att dammsuga när jag kom in så råkade jag ställa mig bredvid den. Till min förvåning så var det riktigt skönt att stå där för ut ur denna otäcka maskin kom varm luft rakt på blöta, kalla mig. Så jag stod där och njöt ganska länge. 


 Ett litet adventspaket har jag också fått idag. Barnen i vår familj får adventspaket istället för ett varje dag och så även jag så klart. Ett litet ben var där inuti pappret.


 Lite pälspill och kloklippning har jag fått stå ut med.

 Men roligast var när jag fick träna lite freestyle i morse. Vi håller på att träna in ett trick där jag ska gå in under mattes ben när hon står bredbent, sedan ska jag vända bakom henne och stanna halvvägs ute på vägen tillbaka. Därefter går vi framåt och jag ska hålla min position mellan mattes ben.


Kramis

Salma

Ovido - Quiz & Flashcards