Alla inlägg den 19 mars 2007

Av Mia - 19 mars 2007 09:20

Hej kompisar !Idag är det lite ynkligt med mig, har börjat löpa. Så jag håller en låg profil, vilar och struntar i att äta. När jag är ute med matte i skogen är jag superduktig. Gör precis som hon säger och har full koll på henne. Och det lönar sig jag får massor med beröm och en och annan godisbit :-) Matte har anmält mig till agilitykurs och nu väntar vi på att få veta om vi kommit med. Hoppas hoppas.... Såg att min hemsida inte var riktigt ok när vi kollade den på jobbet, det har väl blivit nåt fel. Det är ju mattes första hemsida så hon har väl inte greppat exakt hur man gör. Men jag ska be henne kolla upp det så att allt kommer med som ska vara med. På datorn hemma såg den ok ut.Nospuss!Salma

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards