Alla inlägg den 21 mars 2007

Av Mia - 21 mars 2007 13:47

Idag är jag och matte lediga från jobbet och det är ju skönt. Det enda som jag inte gillar är att hon då brukar lämna mig själv hemma för att hämta de där stora kassarna med mat i. Men bra karl reder sig själv som det heter. Jag kom på värsta ide´n för att kunna spana ut genom fönstret på alla snygga hanar som går förbi. Ett skutt upp på köksstolen och sedan ett till upp på bordet sen sitter jag som en kung med bästa utkiksläge i kvarteret. Hade även bra koll på när matte kom hem så jag kunde hoppa ner lagom tills hon gick in genom dörren. Fattar inte vad matte menade med att det skulle vara äckligt med en löptik på köksbordet. Kan det vara så att hon sett mig där innan hon kom in... kusligt... tydligen vet matte mer än vad hon borde. I går fick min vän Fia följa med oss på lunchpromenaden. Fia är en liten blandis som jobbar i hundbutiken Tails bredvid mattes salong. I början ville vi inte gå åt samma håll så matte hade fullt sjå att hålla reda på oss och våra koppel. Men sedan blev vi mer synkade, jag gick lite före Fia och väntade tålmodigt på henne när hon kom för långt bakom. Voff voff !Salmis

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards