Alla inlägg den 6 april 2007

Av Mia - 6 april 2007 23:01

mot Stockholm. Idag fick jag faktiskt springa lite lös i skogen, jippie. Ända tills jag RULLADE MIG i...... Hmm till mattes stora glädje måste jag missat det jag siktade på för på min rygg fanns bara jord och mossa. I och för sig var hon inte så jätteglad ändå. Blev kopplad omedelbart och det var tur för just då dök de upp de där konstiga sakerna upp. Det känns tryggt att vara i koppel då. Ja de påminner om vanliga människor men i deras händer sitter det långa pinnar som dras med över marken när de kommer emot en. Fy sjutton vad läskigt! Jag fick gömma mig bakom matte så jag kunde skälla lite på dem. Jag har fått lära mig ett nytt trixs idag också, jag tror att det är ett trixs i alla fall. Jag ska stå snyggt, det innebär att matte flyttar mina bakben lite bakåt, jag ska sträcka på halsen samtidigt som jag tittar på en godis som matte håller en bit framför mig. Och det svåraste av allt jag ska vara helt stilla och inte gå mot godisen. Lyckas jag med detta så får jag godisen efter en liten stund. Tydligen ska vi visa upp detta på utställningen. Jag fick min cykelrunda idag som matte lovat. Blev väldigt trött efteråt. Det är jobbigt att dra runt med matte, på slutet fick hon faktiskt trampa helt och hållet själv. Tjingeling!Salmis

Ovido - Quiz & Flashcards