Alla inlägg den 29 april 2007

Av Mia - 29 april 2007 22:01

I dag har det varit ännu en underbar vårdag med sol och värme. Bilderna är från i fredags när jag och Fia var ute på lunchpromenaden (innan kamphundsattacken) och på ankfamiljen som håller till utanför jobbet. Förstår inte varför de år efter år envisas med att vara där mitt i trafiken.


 Jag har fått träna på att trampa på locket när det ligger längst ner i trappan och det gick bra :-) Nästa måndag ska vi få prova balansen på agilityn och då ska locket ligga där längst ner.


Jag har fått vara mycket lös på tomten i dag med spårlinan hängandes efter mig. Har faktiskt skött mig och stannat på tomten så husse och matte har inte behövt använda linan till att stoppa mig.


Matte har anmält mig till Vänersborg och vi ska bo en natt i campingstuga där, mysigt.


Be Happy!

Salma

Ovido - Quiz & Flashcards