Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Mia - 12 juli 2007 21:35

Matte far runt som en galning och packar grejer. Massor av mina saker åker ner i väskor och påsar. För säkerhets skull springer jag efter henne överallt för det verkar som om hon tänker åka någonstans och i så fall vill jag följa med. Blodkorven har varit i ugnen och står nu och svalnar precis utom räckhåll för mig. Blodkorv brukar innebära utställning eller agility, hmmm får se vad det blir.


 På busfronten har det varit ganska lugnt. Toarullen har fått sig en tre fyra omgångar idag men nu ligger den också utom räckhåll :-(

På tal om bus så känner jag en Lagotto som tuggat sönder en cykelsadel !!!! Matte skrattade gott åt detta och var nog lättad att det inte var jag. Cykelsadel vilken merit, på min meritlista finns bara enkla saker som skor, möbler,  golv, mobiltelefon, telefonsladd, högtalarsladd, sladd till CD-spelare, toalettborste samt lite annat småkrafs.


 Må så lagotto!

Salma

Ovido - Quiz & Flashcards