Alla inlägg den 22 juli 2007

Av Mia - 22 juli 2007 22:43

...hur otroligt söta, vackra och underbara alla Lagotto som blev bättre placerade än mig på helgens utställningar måste vara ?

På både lördagens utställning i Västerås och på Radunon som var i dag fick jag 1:a pris och blev oplacerad i konkurensen.


 Desto bättre gick det för mina vänner. Min kullsyster Di-Di blev trea i unghundsklassen på lördagen och på Radunon sprang hon hem segern i densamme och fick ck. Tyvärr blev hon inte placerad i bästa tik.


 Min snygge halvbror Totte blev trea i öppenklass med ck på Radunon. Halvsyrran Tosca gjorde ett bra jobb på utställningarna och på Lagotto KM i lydnad kom hon trea i klass 1 trots att det sprungit harar på planen.


 Sötisen Ofelia visade var skåpet skulle stå, hon slog till med vinst i juniorklassen med ck båda dagarna och på Radunon kom hon trea i bästa tik. Vilken tjej!


 Mina vänner Tristan, Basta och Ia har också jobbat hårt i ringarna, tyvärr har jag inte riktig koll på hur det gick för er.


Under helgen har vi bott på Sätra Brunn i detta huset som heter Bergabo.

Kan ni se mig på bilden?


Kramisar!

Salma




Ovido - Quiz & Flashcards