Direktlänk till inlägg 2 februari 2008

Ensamt

Av Mia - 2 februari 2008 17:03

I dag har det varit lite ensamt. Husse är i huvudstaden och matte har varit i väg med barnen på aktiviteter. Den stackars lilla hunden har fått vara själv hemma. Innan de åkte fick jag en superstor morot, mums. Den avnjöt jag på ryamattan som nu har lite orange inslag i det vita luddet.

Ett par bilder från idag.

Kramis Salma

 
 
Ingen bild

Helena o Tosca

2 februari 2008 22:15

Du är så söt, Salma!

 
Ingen bild

salma

2 februari 2008 23:02

tack !

 
pia

pia

2 februari 2008 23:36

Nu är det jag, Kröllepie din älsklings syster som skriver. Fy att du blev lämnad ensam i dag.Morot, det var en dålig muta tycker jag. Min mamsing kom hem med en syster till mej i dag, Alessia. Först var det lite konstigt, men sedan kännde jag igen henne. Vi lekte så nu har vi nog ingen gräsmatta mer. Men vi tror att den har vuxit till sej till i morgon
Puss från Kröllepie & Alessia

http://www.tinytufts.se

 
Ingen bild

Primo

3 februari 2008 00:05

Tänk Salmis att mina kullsyrror nu är tillsammans igen!!Åhh vad jag vill träffa dom....
Morot?? det tar jag bara i nödfall;) vilket händer som oftast nuförtiden:( Vi har oxå varit ensamma, matte har vistt varit och farit runt på en häst, vad det nu kan vara bra för!! Matte ska oxå beställa en såndär tröja...men hon hade lite svårt för att bestämma sig...Jo texten är given...men det fanns ju inga roliga bilder! Var hittade din matte sin bild....tänkte om det fanns någon sida med liknande bilder?? ( NATURLIGTVIS INTE LIKADAN)....Här är det massa snö ute, ska ut med husse snart och fara i snön!

Sänder dig min "lilla ärta" kärlek och pussar av hela mitt hjärta!!

 
Ingen bild

salma

3 februari 2008 10:06

Kröllepie: Morot är faktiskt en favorit för mig, gott och nyttigt =)
Men vad mysigt att ha syrran hos sig och kunna busa när man vill.

kramis

 
Ingen bild

salma

3 februari 2008 10:10

Primo du får ju åka till din gammelmatte och hälsa på syrrorna. Du kan ju ta en sväng innom mig också på vägen.

Bilden hittade matte på tröjsidan. Man kan ju också ta ett riktigt foto, då blir det garanterat en snygg bild. Ja om bilden föreställer dig, vill man ha en rolig bild så får man ta en på din matte.

pussar tillbaka

 
catrin

catrin

3 februari 2008 14:08

Jasså, det är så ni Lagotter ser ut, söta...vi har fått en sån som dig till granne men vi har ej varit och kikat ännu. Vi är två taxpojkar som väntar ivrigt på att få gå dit och sniffa...

http://www.malteochsnoken.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Primo

3 februari 2008 18:40

Jo men matte ska nog åka utan oss först!! Men när jag får följa med kommer jag gärna en sväng om dig!! Min matte undrar vad du menar med "rolig bild på matte" ?? ;)
Men sen frågar vi oss, vaddå tröjsidan?

Hej och hopp min lilla "morotstopp" ;)

 
Ingen bild

salma

3 februari 2008 19:20

Hej Malte och Snoken!
Vilka söta taxklillar ni är. Wow en Lagotto till granne, lyckans er.

 
Ingen bild

salma

3 februari 2008 19:25

VAA!!! Åker hon dit utan er? Det var det värsta, kan hon inte lämna av er hos mig och sedan hämta er när hon åker hem?

Jo på Spredshirtsidan klickar man på motiv och sedan på djur och natur. Bredvid finns en ruta där det står alla underkategorier klicka där och sedan på hundar. Sedan har matte bytt färg på den hunden som hon valt så den blev vit istället för svart. Hänger ni med?

kramelikram

 
malte och snokens matte

malte och snokens matte

3 februari 2008 20:51

Tack för berömmet!! Din sida är också jättefin!/hälsn snoken o maltes matte

http://www.malteochsnoken.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Primo

4 februari 2008 00:10

Jo matte hänger nog med....men jag fattar inget vaddå hundsidan?? Behövs det när hon har oss???
Jag tror inte din matte skulle orka med oss "tjejjgalningar" i 2 dagar!!( det är mattes ord i mina)
Nu är jag trött och ska sussa
Puss puss!

 
Ingen bild

Primo

4 februari 2008 12:53

Oj oj oj vad jag måste varit trött när jag skrev inlägget här ovanför;) bara rappakalja du fattar nog inget lillSalmis...men det gör inget!!
Puss

 
Ingen bild

salma

4 februari 2008 15:47

Nej det gör inget Primo. Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards