Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

Dagen efter

Av Mia - 17 februari 2008 19:18

Ja då är allt som vanligt igen. Jag har varit trött idag och vilat mycket. En lång skogspromenad har det blivit. Det bästa av allt är att jag fått äta av blodkorven som jag inte fick på utställningen =)

 Har även fått utstå en omgång med tovskär, sax och kam. Nej man hinner knappt hem från den ena utställningen förrän man ska upp på det där dumma bordet och förberedas inför nästa.


Nya fina rosetter fick jag ju igår. En röd/vit (cert) en vit (CACIB) och en gul/blå (BIM). Lite andra färger på de danska än de svenska.


Tack alla som grattat mig genom telefon, blogg och hemsida!


Salma

 
 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

17 februari 2008 19:32

Det kostar att ligga på topp !!!!!

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

17 februari 2008 21:42

Så sant, så sant Basta och Fixa.
kramis

 
Ingen bild

Tosca

17 februari 2008 22:01

Matte har sagt att hon ska klippa mig också - och min fina svans. Enligt matte påminner den om i somras, en enda tova säger hon...Jag tycker faktiskt att den är jättefin! Min svans är det finaste jag har!

Får vi inte se bilder på dig med dina fina rosetter?

 
Ingen bild

salma

17 februari 2008 22:14

Tosca det ser ut som du har en sån där tovad svans. Naturligtvis är den jättefin tycker jag. Matte säger att det kliar i hennes fingrar.... Hon har nån konstig klippsjukdom tror jag, gissar att hon föddes med en sax i handen.

Tyvärr har matte inte fotat mig med rosetterna och nu är jag inte i skick att bli det heller. Du vet matte har ju härjat loss med saxen på mig i dag.

kramis

 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

17 februari 2008 22:39

Vi känner med dej Salma. Vi har också fått stå på det där dumma bordet, och inte blev vi färdiga heller. I morgon gömmer vi oss, eller smutsar ner oss så mamsen inte kan fortsätta. Det kan väl inte vara en hundälskare som har uppfunnit tortyrbordet?
Puss puss puss

http://www.tinytufts.se

 
Cavvetjejerna

Cavvetjejerna

18 februari 2008 11:20

Vilken vinnartjej du är! Vi blir sååå avundsjuka.
Vov,vov från Molly & Moa

http://cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Primo

18 februari 2008 11:44

Hmmm min matte säger att hon ska skicka ner mig till din matte för att klippas!! Vaddå till din matte, det är ju dig jag vill komma till!!
Du skrev att din matte fick bilden på mobilen...fick du inte det som jag skickade i mailet?
Puss puss nu har minmatte brådis...hon ska åka och handla mat...till mig då hoppas jag! Ett stort "fett" märgben skulle sitta fint!

 
Ingen bild

salma

18 februari 2008 19:12

Krölle & co: Hur gick det idag kom ni undan bordet?

 
Ingen bild

salma

18 februari 2008 19:13

Molly & Moa: hej hej välkomna till min blogg!

 
Ingen bild

salma

18 februari 2008 19:16

Ja kom till mig Primo så kan vi gömma oss tillsammans under sängen så matte inte komer åt med saxen.

Jo visst fick jag bilden i mailet också, glömde bara att skriva det. Snygg som vanligt är du!

Fick du nåt märgben eller är det för fett för dig?

puss puss

 
Ingen bild

Fia

18 februari 2008 19:25

Åh kompis vad jag ville att du skulle följa med mig hem idag och sova över. Kan du inte övertala din matte att hon klarar sig faktiskt en natt utan dig? Min matte har överlevt alla nätter jag har varit borta.
Snälla

 
Ingen bild

salma

18 februari 2008 19:35

Fia: Min matte är en riktig Salmagris.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards