Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

Årets första dopp

Av Mia - 25 februari 2008 19:43

I dag på lunchen gick jag, Fia och våra mattar till en liten sjö. Innan någon hann reagera så var Salma i vattnet och simmade. Fia vågade inte hoppa i fast jag försökte förklara hur härligt det är att bada.

Sedan fick jag ligga och värma mig i den nya soffan på jobbet.

Äntligen har matte slängt ut den gamla trasiga soffan. Väggarna har fått ny färg också.


Kramis

Salma

 
 
evans

evans

25 februari 2008 19:55

Oj, det var tidigt! Mina hundar skulle inte kunna bada ens om de ville. Här är sjöarna täcka med is...

http://evans.blogg.se

 
Ingen bild

salma

25 februari 2008 20:24

Jo du Evans här i skåne är det vår minsann.

 
cavvetjejerna

cavvetjejerna

25 februari 2008 21:46

Åh, vad bra du har det som kan vara med din matte på jobbet.
Kramiz från cavvetjejerna

http://cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Tristan

Tristan

25 februari 2008 21:58

Själv så invigde jag det nya året med en bad i havet. har hunnit med ett antal dopp sedan dess

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

salma

25 februari 2008 22:01

Cavvetjejerna: Ja det är mysigt att alltid få vara med matte. Ibland kommer en del kunder in till mig för att klappa lite.

 
Ingen bild

salma

25 februari 2008 22:01

Tristan: havet är bäst att bada i särkillt om det är vågor.

 
Ingen bild

Tosca

25 februari 2008 22:09

Åh så orättvist. Jag har bara lyckats plaska i pölar, men inte badat på evigheter.
Inte ute i vart fall, jag får ju simma i bassäng varannan vecka - det är jätteskoj fast det är roligare utomhus.

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

25 februari 2008 22:33

Vi är ju inte den där badande sorten .......vi gillar mest skitiga diken, jaaa Basta i alla fall.

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

25 februari 2008 22:42

Lycko dej som får bada. Vi måste vara på gården nu. Mamsen är rädd för att vi ska dra hem virus. Vi får snart småsyskon, spännande
Puss puss puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo

25 februari 2008 23:21

Så mysigt att bada!! Jag gjorde ju det häromdagen....härligt. Så mysigt det ser ut att ligga där på den nya fina soffan,jag ser ju att det finns gott om plats även för mig;)
Puss på dig min sköna!

 
Ingen bild

salma

26 februari 2008 07:13

Tosca: Jag är jätteavundsjuk på dig som får bada i bassäng. Det vill jag också.

 
Ingen bild

salma

26 februari 2008 07:13

Basta & Fixa: Skitiga diken är en delikatess.

 
Ingen bild

salma

26 februari 2008 07:15

Krölle & co: Ja håll er hemma så ni inte hittar nått elakt virus. Spännande med småsyskon.

 
Ingen bild

salma

26 februari 2008 07:17

Primo Det är jättegott om plats i fikarummet. Men man får lite ont i ögonen av soffan, den är lite skarp i färgen. Min matte är lite knasig med orange....

puss puss

 
Ingen bild

malte o snoken vana soffliggare på kontor

26 februari 2008 10:39

Stiligt kontor!! du har fattat vad som är viktigt i kontorsmöbleringen nämligen soffan!!

 
Sigge

Sigge

26 februari 2008 12:22

Grattis till årets första dopp!!!!
Skönt att det finns fler än jag som insett att det går alldeles utmärkt att bada året runt, bara onödiga isen är borta.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

26 februari 2008 21:16

Malte o Snoken: Ja nu är det förstås inget kontor utan ett fikarum på en frisörsalong. Men jag håller med om att soffan är viktigast.

 
Ingen bild

salma

26 februari 2008 21:18

Sigge: Nån sån där onödig is det har vi inte haft här. Men bada har jag ändå inte fått göra. Det är nåt med utställningar som gör att bad är totalförbjudet innan tyvärr.

 
Tuna

Tuna

29 februari 2008 00:05

Ojdå, badar ni? Här finns inget vatten att bada i nu, men jag badar väldigt gärna i snödrivorna.

http://tuna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

29 februari 2008 09:21

Ja här är det vår.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards