Direktlänk till inlägg 4 mars 2008

Fint väder

Av Mia - 4 mars 2008 11:57

I dag är jag hemma och värmer min sjuka matte i sängen. Lillhusse är också sjuk så jag har fullt upp. Det tråkiga är ju att man inte får någon långpromenad men en liten sväng i skogen har det blivit.

Ropade du på mig matte? Jag kommer!


Hej matte! Kom du redan!  Nej då jag rullar mig inte i nåt skit....


Salma

 
 
Basta & Fixas matte

Basta & Fixas matte

4 mars 2008 12:59

Du får krya på dig Mia!!!Det är skönt med en egen sängvärmare ...........

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

cavvetjejerna

4 mars 2008 16:38

Vad det såg härligt ut i skogen. Vi fick inte gå dit idag.
Synd om din matte som är sjuk. Kanske hon behöver lite hjälp av syster Moa
Tassar från Cavvetjejerna

 
Hannah & Tristan

Hannah & Tristan

4 mars 2008 17:17

Säg åt din matte att krya på sig!

http://takycard.blogg.se

 
Tuna

Tuna

4 mars 2008 17:23

Varför har du ingen snö där du bor?? Kolla hos mig!

http://tuna.bloggagratis.se

 
molle

molle

4 mars 2008 19:10

har varit här o kollat läge lite.. och du verkar vara en rolig prick,, o otroligt söt.. hoppas det är okey att jag länkar till dej ifrån min sida.. molle

http://bobmarley.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helena o Tosca

4 mars 2008 20:29

Be din matte krya på sig så du får fler så härliga promenader!
Det ser jättemysigt ut!

 
Ingen bild

Fia

4 mars 2008 20:43

Hej kompis! Det ser ut som du har horn på huvudet.....hihi, men det är väl svansen antar jag. Har saknat dig förresten.
Puss och kram

 
Ingen bild

Yvonne & Totti & Dino

4 mars 2008 21:52

Krya på dig önskar vi också.

 
Zena

Zena

4 mars 2008 22:23

Mamsen hälsar till din matte att hon ska vara rädd om sej.
Nu är det min tur, Zena, att skriva. Jag har varit hos en ögongubbe i dag. Inget kul alls, dessutom stack han mej i nacken. Akta dej för såna Salma
puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo

4 mars 2008 22:47

Oj oj oj då!! Pussa riktigt mycket på din matte och värm hennes fötter under täcket;) Matte hälsar att hon varit ett riktigt träningsfreak innan hon blev skadad...hon var "nästan" elit gymnast när hon var tonåring, dansade balett, friidrottade simmade och red + att hon var ute och sprang en mil tre gånger i veckan;) så hon vet att sittups inte gör att hon går ner i vikt...men tacka för alla goda råd endå;) ;) men hon tycker magen börjar bli lite slapp och likgiltig och hon kan ju inte göra så mycket mer en gå på promenader med oss för att hålla sig något i trim!! Men vi ser till att hon får gå mycket i skogen;) Men vi tycker inte matte är så tjock (ännu)

Puss på dig Salma gumman!

 
La famiglia

La famiglia

4 mars 2008 22:50

Åhhh vad härligt med lagottobilder med öronfladder. Det måste vara det ultimata uttrycker för sann glädje.

Mia, krya på dig.

http://hundblues.blogspot.com

 
Ingen bild

malte o fnok

5 mars 2008 10:57

näe, stackars er, va det är tråkigt o va sjuk när solen skiner ute o man vill ut o skutta istället för å ligga i sängen! friskna på sig kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards