Direktlänk till inlägg 5 mars 2008

Kan inte vuxna busa ?

Av Mia - 5 mars 2008 10:28

Sedan min två-årsdag har jag knappt lyckats göra något bus, till och med matte börjar tycka jag är tråkig.

 I dag har jag verkligen gått in för att busa. På promenaden i morse hittade jag en hääärligt stooor lös människobajs, slängde mig snabbt ner innan matte fick syn på den och rullade det värsta jag kunde. Sedan när vi kom till jobbet så tuggade jag av antennsladden till radion. Visst låter det som om BusSalma är tillbaka?

MEN bajsen var frusen så inget kladd fastnade och mottagningen till radion blev bättre än innan. Skit!!!!


Salma

 
 
Ingen bild

malte o fnoken

5 mars 2008 10:56

hihihihi
ja vi har också blivit lite seriösa med åren...

 
Ingen bild

Moa

5 mars 2008 14:19

Kul med lite bus ibland. En gång när jag åkte bil med husse fick jag ligga framsätet. Först rotade jag igenom allt godispapper som fanns i dörrfacken, sen bet jag sönder antennen på mobiltelefonen. Och till sist lyckades jag dra handbromsen. Efter det får jag aldrig vara lös i bilen.
Bus från Moa

 
Ingen bild

Primo

5 mars 2008 15:31

Salma min Salma, människobajs?....nej nu börjar du bli lite äcklig gumman!Sånt "skit" håller Acke på med;)
Tråkigt att du inte lyckades med Antenn kuppen...men nu kanske matte lyssnar desto mer på radion och då kan du hitta på mer bus;)
Kram på dig hjärtat!

 
av Azza

av Azza

5 mars 2008 17:15

Bus är alltid kul. Jag och Texas brukar hitta på bus när matte inte är hemma. Att dra ut sophinken i köket och göra egen källsortering det är bus det och något som matte definetivt inte uppskattar. Har tyvärr blivit lite mindre av den varan sedan matte mixtrat med dörren till tvättstugan så att vi inte kan få upp den längre för att ta oss in i köket och den underbara sophinken. Men snart skall jag komma på något nytt för en lagotto är ju alltid påhittig ;) Ha en härlig dag. Kram från Azza

http://comaccios.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Suz

5 mars 2008 18:31

Salma,

Du är bara bäst!

 
Ingen bild

molle

5 mars 2008 18:38

Tanken var ju go som man brukar säga,, men håll dej ifrån skiten, hitta på nått bättre,, du är ju så himla snygg så du får inte spök ut dej med sånt äckel,, lera o dy är bättre för pälsen har jag hört!! (av Sigge),, stora pussisar molle

 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

5 mars 2008 19:20

Men lilla gumman, vad hittar du på..!!!!
Du som är så söt får inte göra så. Håll dej till kobajs, det gör vi HÄRLIGT
Puss puss puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Tosca

5 mars 2008 20:52

Du höll på att skrämma mig där. Bli vuxen och sluta med bus? Vilken idé.
De få gånger jag inte hittar på hyss på dagarna blir matte orolig - då mår jag lite dåligt nämligen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards