Direktlänk till inlägg 6 mars 2008

Nya tuggisar

Av Mia - 6 mars 2008 19:36

I dag har jag fått nya långa tuggpinnar med olika smak på. Såg direkt att Fia hade fått hem lite nytt i butiken när jag kom in till henne. En smakar lamm, en smakar pizza och den tredje smakar bubbelgum =)


tugg tugg Salma

 
 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

6 mars 2008 20:35

Fick du inget med innalårsmak?
Puss puss puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Molly & Moa

6 mars 2008 21:48

Mums, så smaskigt det låter med så goda tuggisar

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

6 mars 2008 22:30

Öööhhh Salma, kan du inte fråga varför det inte finns tuggben som har "skitsmak", det gillar vi .......... t ex kattskit, folkskit m m m m listan kan göras lång!!
(men säg inget till matte)

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Salma

6 mars 2008 22:36

Nej det finns varken innanlår eller skitsmak på tuggisarna tyvärr. Skitsmaken skulle säkerligen sälja bra, man kan ju alltid rulla sig på dem om man skulle tröttna på smaken.

 
Ingen bild

Primo

6 mars 2008 23:08

Ja den med skitsmak skulle vi nog gilla!! Men annars så gillar jag dom rosa med bubbelgumsmak! Dom med Vom i brukar jag rulla mig i

 
kuzco

kuzco

7 mars 2008 05:03

hej salma
jag är jätte ledsen kan du trösta mig?
husse va med om en bilolycka igår och krossade ena handen.. som tur va så blev det bara den skadan men han ska opereras fredag kl 07,30 han ska få komma hem igen på fredag men han måste få vila mycket så ja ska vara mycket snäll mot honom då.. han körde i 70km/h när en bil körde ut framför honom så hann försökte bromsa men försent... som tur va så va jag hemma med dom andra hundarna husse tänkte ta med mig men som tur va stannade ja hemma....
hade bra så ses vi i malmö för husse har sagt att vi ska försöka åka dit på något sätt
//kuzco

http://www.andreasqvist.webb.se

 
Ingen bild

malte o snoken

7 mars 2008 11:31

å så goda pinnar....här smakar pinnar bara pinnar...

 
Molle

Molle

8 mars 2008 09:24

Vadå smak på pinnarna,,, ta fram en bild så man vet vad man letar efter på godisaffären... molle

http://bobmarley.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

8 mars 2008 12:40

skitsmak e en skitsak...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards