Direktlänk till inlägg 10 mars 2008

Ännu mera vår

Av Mia - 10 mars 2008 15:13

Långlunch och extra lång promenad HURRA!!!

Lite bänkposering. Ja ja vad gör man inte för lite godis =)

 Oj tekniskt missöde. Men fint står jag. Fick godis även för detta.


Ser ni den lilla vitsippan?

Matte försöker fota oss tillsammans. Matte ser lite rädd ut för under vår promenad som går förbi en garnison så började det smälla som bara den. Tydligen nån slags övning med gevär. Jag blev inte alls lika rädd som matte. Men kände av hennes oro och hade koll på henne så hon inte blev skjuten =).

Här blommar några tussilago.

Jag har fortsatt min träning med att möta folk på slingan när jag går lös intill mattes ben. I dag har jag fått gå på den sidan om matte som mötet kommer i stället för på "insidan". Det går bra men är lite svårare.


Kramis

Salma















 
 
Ingen bild

Molly & Moa

10 mars 2008 17:28

Åh... vad du poserar fint, men vad gör man inte för lite godis. Och så många fina vårtecken du sett, både vitsippor och tussilago.

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

10 mars 2008 19:00

Jösses vilka fina bilder på er ......... ni har då finväder när ni är ute på lunch!!
Här sken det upp på em ......

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

molle

10 mars 2008 19:41

Vad härligt med vår,, vårkänslorna strömmar ikroppen när jag ser dig i dessa fina bänkbilder... nossis,,, molle

 
Liquerizia

Liquerizia

10 mars 2008 22:31

Så duktig du är. och härliga vårtecken har du hittat. Det ska jag också göra när jag blir ledig. Ungarna och jag har fått en ny lya som papsen har satt i TV-rummet. Äntligen får jag vara social

kram på dej
Liq

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo

10 mars 2008 23:26

Visst ser jag vitsippan....det är ju du Salma!! För något annat ser jag ju inte....jo en massa lööööv is in the air!!!
Puss puss
ps. skrev om dig i Lagottoflickornas blogg idag.....;)

 
Ingen bild

Hannah & Tristan

11 mars 2008 08:00

Fuskigt med sol här är det bara regn regn och ännu mer regn

 
Ingen bild

malte o snoken

11 mars 2008 08:04

va fin bild på er två tillsammans!

 
Jaxon

Jaxon

11 mars 2008 15:16

Så fin du är Salma!

http://Jaxon

 
Annelie & Azza

Annelie & Azza

11 mars 2008 19:28

Å man får verkligen vårkänslor av dom fina korten. Du är verkligen söt Salma när du står på stubben :) Ser gärna på fler bilder

Kram Azza

http://comaccios.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards