Direktlänk till inlägg 14 mars 2008

Christer Sjögren gör mig aggressiv

Av Mia - 14 mars 2008 11:25

När jag hör mörka mullriga mansröster bara måste jag tokskälla. I bland på salongen händer det att just sådana kommer in och pratar med matte då blir jag arg.

 Ännu argare blev jag i går när de spelade Christer Sjögrens låt I love europe på radion när vi åkte bil. När han mullrade fram frasen "we´re part of one big family" tände jag på alla cylindrar och började skälla det värsta argaste jag kunde.

 Om han vinner imorgon ska jag starta uppror.... 

Jag håller på BWO och Perelli, de har ljusa fina röster.


Bort med Christer!


Salma

 
 
Ingen bild

Primo

14 mars 2008 15:42

Kan bara hålla med i allt du säger...men istället för BWO så gillar jag Sanne N hon påminner mig om dig Salma....Vacker, blond och med en smekande röst...kanske i Lyan hos Pia???
Puss puss och Good Luck i Malmoe...

min matte har en fråga till din matte??? OM din matte skulle ha alldeles för mycket onödig tid när hon inte gör någonting ( mer en är nervös;) ) om hon då skulle kunna ta en titt på Kuscos päls????? Matte klippte igår, men efter badet vet hon inte hur det ser ut... och hon är ju inte så duktig som din matte....
Puss igen

 
Ingen bild

malte o snoken

14 mars 2008 16:05

christer sjögren skulle ha stryk...usch sicken hemsk karl o låt!
vad ska ni snacksa på ikväll?

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

14 mars 2008 16:50

Instämmer fullständigt!!!!! Rösta INTE på Christer Sjögren!!!!!!!!!!!!!
Tycker att det mesta låter nästan likadant, vi har fastnat för Sibels låt, Den är helt underbar, man får gåshud, vi hörde den på radion i bilen igår ........ "Ooooh my goood!!!" vilken pipa hon har den tjejen!!!!
LYCKA TILL i Malmö Salma, vi håller tummarna för ett svenskt cert!!!!

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

14 mars 2008 17:28

Var har du protestlistan? I våran familj är vi 7 fybenta och 2 tvåbenta som skriver på utan att blinka.
Lycka till på söndag
Puss puss puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

molle

14 mars 2008 18:31

Bort bort med krille,, in in med BWO...lycka till på utställningen gullet . certet är ditt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards