Direktlänk till inlägg 16 mars 2008

Malmö Int.

Av Mia - 16 mars 2008 18:48

Oj så trött jag är nu. Vilken dag!!!

Först ett Superstort GRATTIS til Snygg Ofelia som blev BIR och till Hugo som blev BIM.

BIM Bonbons Lr G-Son och BIR Kråkslottets Pelago.


Jag träffade Jaxon.

Kram till dig Jaxon sötis.


Och Kuzco var där.

Här kommer Kuzco i full fart med sin husse.


Min matte var inte alls snäll mot mig idag. Jag blev utbytt mot denna snygging.

Goffi som matte visade i ringen.


Mig fick Martin ta hand om och jag gjorde det inte lätt för honom.

Matte var är du?

Svettig handler =)

Jag kom 4:a i öppen klassen =) Tack Martin !

Världens finaste hund =)


Voff voff

SalmaBus

 
 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

16 mars 2008 19:08

Grattis till placeringen världens finaste Salma !!!!!
Voff o viff

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Yvonne & Totti & Dino

Yvonne & Totti & Dino

16 mars 2008 19:11

Bytte matte ut dig Salma? Luktade du fortfarande illa? Nä, jag skojar bara, klart vi förstår. Var du jobbig mot Martin, det kan vi väl ändå inte tro. Du som är så duktig och kan så mycket!

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

Salma

16 mars 2008 19:14

Tack Fixa & Basta!

 
Ingen bild

Tristan

16 mars 2008 19:15

Grattis till en finfin placering finaste Salma. Å fin kompis Ofelia är en riktig pudding! Chokladpudding.. :D nosgos

 
Ingen bild

Salma

16 mars 2008 19:15

Yvonne: Jag kan mera än vad man kan tro ;)

 
Ingen bild

Salma

16 mars 2008 19:17

Tack Tristan!
Ja Ofelia är en riktig chokladpudding den rackaren. Fast vi är polare så var jag sur och avundsjuk på hennes rosetter och skällde ut henne, usch nu skäms jag lite för det. Förlåt Ofelia!

 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

16 mars 2008 19:45

Bra jobbat lilla sötnos. Du är bäst i alla fall
Puss puss puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Cavvetjejerna

16 mars 2008 19:51

Grattis Grattis!!! söta Salma till den fina placeringen. Vi visste väl att det skulle gå bra.
Tassar från Molly & Moa

 
Ingen bild

Salma

16 mars 2008 20:02

Tack Krölle, Alessia & Intensa!

 
Ingen bild

Salma

16 mars 2008 20:02

Tackar Molly & Moa!

 
Svettig handler

Svettig handler

16 mars 2008 20:33

Visst försökte jag vara på tå! Men nog var Du Salma mer på tåspetsarna än mig! Du är iallafall en skitrolig hund, även om man får slita med Dig! Men jag vet att det kommer att bli hårda tag framöver...haha!
Tack Mia och Salma för sällskapet idag!

http://web.telia.com/~u33702265

 
Ingen bild

salma

16 mars 2008 20:56

Svettig handler: Hårda tag???? Haha Ni vet inte vad ni ger er in på. Vi snackar om SalmaPowerDog.

Tack för sällskapet och att du bär på våra saker.

 
Ingen bild

Primo

16 mars 2008 21:15

Ohhh klart du är världens finaste Lagotto tjej Salmis!! Det är ju inte illa att du kan få män att svettas när dom ska visa dig;)men helst ser jag ju att du bara svettas med mig;)
Matte hälsar och tackar för att du (och Anna) hjälptes åt med Kuscos päls!!!
Kramis!

 
La famiglia

La famiglia

16 mars 2008 21:27

Grattis Salma. Fyra är inte det sämsta. Och ett stort grattis till Ofelia och Ulrika (som väl fortfarande inte skaffat egen blogg)

http://hundblues.blogspot.com

 
Ingen bild

salma

16 mars 2008 21:48

Tack Primo!

 
Ingen bild

salma

16 mars 2008 21:49

La F: Tackar!

 
Ingen bild

Helena o Tosca

16 mars 2008 22:09

Härliga bilder och Grattis!!
Hälsa snygga Ofelia från oss.

 
Tuna

Tuna

17 mars 2008 10:38

Grattis till titlar som jag inte förstår. Jag sysslar inte med sånt - är ju inte "fin" nog. Men jag gör det jag ska när det är skarpt läge - det räcker. Hälsningar från Tuna

http://tuna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

17 mars 2008 11:25

Å så duktig du va! Jättegrattis till er!!

 
Ingen bild

molle

17 mars 2008 19:35

Stort nosgnugg till dej "VÄRLDENS VACKRASTE". Fina bilder från utsällningen... meeen finast var den sista...

 
Ingen bild

salma

17 mars 2008 20:02

Tack Syrran och Helena!

 
Ingen bild

salma

17 mars 2008 20:05

Tack Tuna.
Nog är det så att vi hundar har lite olika uppgifter här i livet. Det du sysslar med skulle jag aldrig våga, kommer det ett rådjur i skogen så blir jag jätterädd. Älgar har jag aldrig sett tack och lov.

 
Ingen bild

salma

17 mars 2008 20:06

Tack Malte och Snoken!

 
Ingen bild

salma

17 mars 2008 20:07

Åh tack Molle jag blir så smickrad.

 
Ingen bild

Ulrika

17 mars 2008 20:42

Åååååå Salma visst är du förlåten. Tror att du mest vaktade din Matte. Hon var ju lite underlig och kröp omkring bakom kartonger när du var inne i ringen. Inte konstigt att du ville vakta henne. Kramis Ofelia
Ps Tack alla andra för snälla kommentarer om mig på Salmas sida.

 
Ingen bild

Susanna&GG

21 mars 2008 12:28

Hej igen, Susanna här, jag måste bara säga att det var verkligen facsinerande att se Salma sväva i en egen bana över golvet på mässan. Full av liv å busglädje å hejsansvejsantjosan här kommer lilla jag! Kanske har hon inslag av lärka i sin stamtavla...eller ufo? I varje fall är hon hur söt som helst. Ljuvliga snöbilder förresten!
Och du, när jag hade hästar så satt jag självfallet av VARENDA GÅNG och sparkade bollar från stigar i skogen. Jag tycker absolut att man ska visa hänsyn till de som går runt och visslar med joggingskor eller hundar och samsas om naturen med oss hästfantaster. Dessutom är det bara nyttigt med extramotionen.
Vi ses i Hässleholm! Susanna och GG
ps, hälsningar också till ljuva Ofelia, vilken rasande snygg och trevlig tjej! Och matte också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards