Direktlänk till inlägg 18 mars 2008

Massor av snöbus

Av Mia - 18 mars 2008 20:00

Skoj skoj skoj är det med snön.

Här kommer jag i full fart.

Och här flyger jag fram.

Tagen på bar gärning på väg ner i vattenpölen. Men matte jag VILL vintebada.

Minimänniskorna åker pulka och jag springer fortfarande rundor. Tjoho!!

MATTE!!! Sluta kasta snöboll på mig!

Kom igen då! Denna gången är jag beredd.

Ha ha! Nu tog jag den i munnen.

Nej jag kan inte ha tassarna på marken. Vaddå jordnära? Nej jag vill hellre vara lite högtflygande.

Sådär nu flyger jag.

Tjoho ! Här kommer jag.

Sötnos! Snönos!

Kramis

Salma

 
 
Ingen bild

malte o snoken

18 mars 2008 21:00

oh vilken liten snöboll, man riktigt ser hur kul du har!! vi gläds me dig genom bilderna!!

 
Ingen bild

Primo

18 mars 2008 21:15

Åhhh så söt du är min gullunge!! Men idag hade jag inte kunnat springa med dig....matte har kallat mig för "fyllehund" och det gillar jag inte! Jag tycker inte om att liksom inte ha kontroll på benen...Men i morgon är jag nog i farten igen!!
Puss på din "snönos"

 
La famiglia

La famiglia

18 mars 2008 21:41

Vilka sanslöst underbara bilder.

http://hundblues.blogspot.com

 
Jaxon

Jaxon

19 mars 2008 07:16

Hade vi träffats i snön istället för i Malmö hade jag busat med mig. Så underbart roligt du ser ut att ha!

http://Jaxon

 
Ingen bild

Hannah & Tristan

19 mars 2008 09:54

Vilken underbara bilder. Här har vi bara lite puder på backen. tristan vill ha massor av snö för att busa runt i precis som du.

 
Ingen bild

Cavvetjejerna

19 mars 2008 11:07

Vilken lycklig lagottotjej du är Salma!
Härliga bilder
Kramiz Molly & Moa

 
Tuna

Tuna

19 mars 2008 15:37

Det ser kul ut där du springar omkring! Snö är det bästa av allt. Jag har massor där jag bor.

http://tuna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

molle

19 mars 2008 19:12

Men alla tassar i luften sammtidigt ,, det måste jag prova.. puss på dej "SNÖNOS"

 
Ingen bild

Helena o Tosca

19 mars 2008 20:24

Härliga bilder!!

 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

19 mars 2008 20:53

Våran snö är borta, SUCK. Men bilderna på dej ser jätteroliga ut
Puss puss puss

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards