Direktlänk till inlägg 20 mars 2008

Mera snöbilder

Av Mia - 20 mars 2008 12:37

Vi har fortfarande helt underbart väder. Massa sol och massa snö. Matte har fotat mig med mobilen idag, hon glömde ta med kameran när vi gick ut.

Okej matte nu står jag fint hit med godisen!

Snöblind????

Rulla rulla rulla!

Nej nu blev det mörkt igen!

Glad Påsk!

Salma

 
 
Ingen bild

Tristan

20 mars 2008 13:54

åhh vad avundsjuk jag blir på dig som har massa snö och dessutom får rulla dig i snön.. Fuskigt. Här har vi endast lite snö på vissa ställen men tillräckligt för att rulla sig! :D

 
Liquerizia

Liquerizia

20 mars 2008 13:55

Åh vad jag längtar att få busa med snön. Den hinner säkert försvinna innan jag kan ta ledigt från bebbarna. Det ser så härligt ut med ditt söta huvud fullt av snö
Puss
Liq

http://lagottoflickorna

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

20 mars 2008 15:00

Ur led är tiden .... ni i skåne har mer snö än vi har, här är barmark!!!!! Helt galet är det ...... tänk den som fått busa och rulla sig i snö på det viset!!!
Snönosgos och Glad Påsk på dig Salmis

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

molle

20 mars 2008 17:15

Matte måste ha en tok bra mobil,, för det kan väl inte vara så att du är så snygg på dessa bilder... vilket snömonster... pussis

 
salma

salma

20 mars 2008 18:26

Tristan: Bara rulla på, pälsen blir snygg ändå ;-)

http://salma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

20 mars 2008 18:27

Liq: Ja snö är kul, kan du inte smita ut en liten stund....

 
Ingen bild

salma

20 mars 2008 18:28

Basta & Fixa: Ja det är knasigt med snö i Skåne. Men kul. Ta hand om er matte så ni får åka till Stockholm i helgen.

 
Ingen bild

salma

20 mars 2008 18:29

Molle. Bra och bra, ute med bra ljus så ser man motivet i alla fall. Tur att jag är så snygg så det blir så bra.

 
Yvonne & Totti & Dino

Yvonne & Totti & Dino

20 mars 2008 20:09

Vi vill önska er en GLAD PÅSK

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

salma

20 mars 2008 20:28

Tack Yvonne, Totti och Dino detsamma till er.

 
Ingen bild

malte o snoken

20 mars 2008 21:22

blev ju jättefina bilder me mobilen_!! o kul verkar ni ha haft1

 
Ingen bild

Molly & Moa

20 mars 2008 23:12

Glad Påsk! Salma önskar Molly Moa

 
Ingen bild

Primo

20 mars 2008 23:53

Tänk att få rulla runt med dig i snön....
Puss på dig min lilla "snöboll" och
GLAD PÅSK!

 
Ingen bild

Tosca

21 mars 2008 10:47

Det ser jättehärligt ut med så mycket snö. Vi har också snö, men inte så mycket (men mer än Tristan verkar det som).

 
Ingen bild

malte o snoken

21 mars 2008 13:53

men uj vilken bra päls du har för att det ska fastna snö!! vi har ett snögubbe-kit vi kan skicka till dig me hatt morot o halsduk!!

 
Ingen bild

malte o snoken

22 mars 2008 08:20

vi tror du har studsboll i generna!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards