Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

Vilken dag!

Av Mia - 25 mars 2008 21:54

För två år sedan hämtade matte och husse mig hos Tina, en liten söt pälsboll var jag.

Nyhemkommen liten Salma.

Dagen i dag började med en promenad på Hässleholmsgården.

 Underbart väder. Kallt, snöigt och soligt.

Så vackert!

 Och så snöig hund. Jag älskar att rulla mig i snön =)

När vi sedan kom till jobbet väntade värsta överraskningen. I fikarummet satt Fias matte och Pigan och vrålade GRATTIS när vi kom in där.

Åh vilken smarrig tårta!

Här ska det smakas. Bilden är suddig för matte klarade inte av att fota samtidigt som hon morrade NEJ. Inte såg jag att det stod Mia 35 år på den. Det är ju min dag idag, mattes var ju igår. trodde givetvis att den var till mig.

Naturligtvis hade de tänkt även på mig. Jag fick hundkakor med grädde på mums.

När jag kom hem ikväll fick jag äntligen min present. En bäver med roligt ljud i.

Fin va! Jag älskar den.

Kramis

Salma

 
 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

25 mars 2008 22:50

Grattis fast en dag försent. Lilla Salma; grattis till att du fick en sån fantastisk mamsing
Puss puss puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo och Acke

25 mars 2008 23:40

Viken Bäver, COOL vill oxå ha och tårta...du skulle ju varit lite snbbare där;)Puss på dig och en puss på din matte!!
Natti natt

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

26 mars 2008 06:05

Stort GRATTIS till er båda!!!
Du var ju underbart söt redan från början Salma så .........
Stora födelsedagskramen

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

26 mars 2008 07:11

Tack alla snälla!

 
Ingen bild

Fia

26 mars 2008 07:35

Hej kompis!
Synd att jag inte kunde vara med dig på din och din mattes mysiga dag. Matte fick ju ljuga så tungann blev svart så inte din matte skulle fatta nått. Nu är jag hemma från dalarna igen så idag menar jag verkligen att vi kan träffas. LÄNGTAR!!! Då ska jag berätta om hur det var att åka snöskoter i full fart. De du!!! Bättre än att jaga kaniner.
Puss puss, ses snart!!!

 
Ingen bild

molle

26 mars 2008 08:05

Men grattis snygging...
Verkligen goa kakor.. fin presenr oxå..
pussis

 
Ingen bild

malte o snoken

26 mars 2008 08:16

å Salmis, jätegrattis!! va söt du va som bebis!! å vilka fina kakor du fick, vi blir lite avis!!

 
Jaxon

Jaxon

26 mars 2008 08:33

Grattis till er båda i efterskott!!! Vilken tårta... att du kunde stå så nära utan att ta en bit.. imponerande!! Vilken pingla du var när du var liten. Jag såg nästan likadan ut när jag var valpis!

http://Jaxon

 
Ingen bild

Cavvetjejena

26 mars 2008 09:06

Sååå puttinuttisöt liten gosevalpis du var Salma.
Grattis till både matte och dig
Pussar på nosen från Cavvetjejerna

 
Ingen bild

Hannah & Tristan

26 mars 2008 10:43

Ett stort grattis från oss! och en stor kram.
Tristan skulle säkerligen vilja ha en sådan där fin bäver, problemet är att den skulle vara slaktad på 2 sekunder.. .

 
Yvonne & Totti & Dino

Yvonne & Totti & Dino

26 mars 2008 19:34

Grattis från oss också!!
:-)

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

salma

26 mars 2008 21:28

Tack för alla grattisarna!

Fia: tack för bilderna på dig på skotern du är verkligen supercool.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards