Direktlänk till inlägg 1 maj 2008

Den försvunna biten är hittad.

Av Mia - 1 maj 2008 16:05

Den delen som inte satt kvar på sladden till mattes sänglampa återfanns idag under sängen. Plus några extra sladdbitar.

Jag kan verkligen rekommendera sladd för att hålla tänderna rena. Biten i mitten är den som hängde i mitt skägg och avslöjade mig.

Det här är en bild från igår kväll när jag var och kollade på brasan. Ser ni majblomman på mitt koppel?


Våren är här!

Salma

 
 
Ingen bild

Primo

1 maj 2008 21:50

Oj matte skrattar lite här....hon råkade trycka på "inlägg för ett år sedan" och trodde det var igår;) Så nu har hon svarat och kommenterat din mattes inlägg om Pms och ditt om hästbajs!! Ja ja så kan det gå!
Pus på dig lilla "majblomma"!

 
Ingen bild

salma

1 maj 2008 22:31

Ha ha så kan det gå Primo =)
Jag var bara tvungen att gå tillbaka och läsa mitt inlägg. Blev så glad för jag har klippt klorna även idag och numera tycker jag inte att det är läskigt.

Puss på dig också vännen!

 
Yvonne och Galotterna

Yvonne och Galotterna

1 maj 2008 22:44

Låt bli sladdarna, de är farliga!!!

http://www.tottigalotti.se

 
La famiglia

La famiglia

1 maj 2008 23:29

Som redan sagt Salma, man ska bara gnaga på sladdar som INTE sitter i väggen. Om dom sitter i väggen tror jag i och för sig att man lätt blir av med tandsten, men dessvärre är det nog inte det enda man blir av med.

http://hundblues.blogspot.com

 
Ingen bild

malte o snoken

2 maj 2008 08:35

kanske att du är lite släkt med en kanin..?
vansinnigt söt är du iaf med majblomma på kopplet o allt! nosgos på´re

 
Ingen bild

salma

2 maj 2008 09:40

Yvonne: Härligt härligt men farligt farligt

 
Ingen bild

salma

2 maj 2008 09:41

La F: Jag lovar att bara tugga på de som inte sitter fast.

 
Ingen bild

salma

2 maj 2008 09:42

Malte o Snoken: Ja det är jag nog, har inte tänkt på det förut. Jag hoppar mycket, älskar morötter, gräver hål i gräsmattan och tuggar på sladdar.

 
Cavvetjejerna

Cavvetjejerna

2 maj 2008 17:32

Det såg allt bra farligt ut Salma! Du får vara försiktig med elektriska sladdar.
Så snyggt majblomman matchar ditt koppel.
Puss på lilla nosen

http://cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filippa & Felix

2 maj 2008 18:13

Hej Salma.
Vi blev hämtade av faster Cina på centralstationen i Göteborg. Kusinerna var hemma i Floda och fixade fika till oss. Vi saknar dig, det var ingen som tyckte att fåglarna inte skulle ha bröd när vi var vid dammen och det är ingen som städar under bordet eller vid diskbänken. Lycka till i landet Carlsberg. Husse sa vi skulle skriva det sista. Puss från oss alla i Floda.

 
Ingen bild

Alla kusinerna i Floda

2 maj 2008 18:16

Hej Salma
Du är bäst, heja dig. Lycka till imorgon. Isis hoppas att det går bra imorgon också.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards