Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Mia - 10 maj 2008 22:16

Ännu en varm härlig dag.

Här ligger jag och myser på gräsmattan.

Det här är jag och min husse.

Och här är jag och matte.

Vår minimänniska har fyllt år och idag hade vi kalas.

Här har jag intagit födelsedagsbarnets plats. Var så sugen på hennes rester men vågade inte ta något.

Kramis

Salma

Av Mia - 10 maj 2008 00:33

I dag har någon placerat ett gigantiskt sk. konstverk på min kissegräsmatta utanför jobbet. Det är en stor stenbumling med två pelare som någon målat bilder på. Jösses så arg jag blev när jag såg det. Jag skällde och skällde. Matte tvingade mig att gå fram och lukta.... Hade jag varit kille skulle jag kissat på den. Vilket trams med konstvek på MIN gräsmatta.

 Matte tycker jag är så knasig nu så här innan löp, men hon fattar inte att det är jobbigt med alla dessa känslostormar. I kväll gjorde jag en annan sak som jag inte heller brukar. Jag låg nybadad på soffan bredvid henne när hon kollade på tv. Jag brukar aldrig ligga på soffan och definitivt inte när jag är badad, nej då ligger jag och trycker under sängen.


Sov sött!

Salma-bäret

Ovido - Quiz & Flashcards