Direktlänk till inlägg 10 maj 2008

Kalas

Av Mia - 10 maj 2008 22:16

Ännu en varm härlig dag.

Här ligger jag och myser på gräsmattan.

Det här är jag och min husse.

Och här är jag och matte.

Vår minimänniska har fyllt år och idag hade vi kalas.

Här har jag intagit födelsedagsbarnets plats. Var så sugen på hennes rester men vågade inte ta något.

Kramis

Salma

 
 
Ingen bild

Primo

10 maj 2008 23:30

Tycker du är otroligt väluppfostrad som ej tar glassen...vet inte om jag fixat det!

Puss min glasstuss!

 
Ingen bild

Fia

11 maj 2008 04:46

HA! Vågar inte ta??? Jag känner nog dig bättre en så...Hihi. Du bara väntar på att bilden ska tas, när din matte sedan vänder sig om i ett litet ögonblick blir din tunga jäääätte lång...jag har sett det med egna ögon när våra mattar åt glass häromdagen. SKICKLIGT!! Släkt med Kameleonter kanske?

Puss på dig Salmab(esv)äret!

 
Ingen bild

salma

11 maj 2008 06:46

Fialotta: Det är söndag idag och då får man ha sovmorgon. Vad gör du uppe redan 04.46?

Lång tunga är bra att ha. Din mattes glass var smaskig.

 
Ingen bild

salma

11 maj 2008 06:48

Primo: Jag är välupfostrad när någon ser mig. När matte dukade av bordet och sprang in med grejerna så gick jag upp på bordet och smakade på både det ena och andra.

puss å kram

 
Ingen bild

Tristan

11 maj 2008 11:14

mm edran mysiga gräsmatta. Den var ju perfekt att rulla sig på. mmmmys. Din matte är nog glad att jag inte var i närheten när det dukades och dukades av, inte för att jag hade snogg något men eftersom jag väldigt gärna vill vara med är det stor risk att man snubblar på mig. Min matte säger att jag har en tendens att vara i vägen. fattar inte vad hon pratar om.

 
Ingen bild

Primo

11 maj 2008 19:45

Aha då förstår jag bättre;) så ska det gå till!!
Du är...mitt lilla Salmabär...pussis!

 
Ingen bild

Salma

11 maj 2008 20:11

Tristan: Min matte säger att hon fattar precis vad din matte menar med att du är i vägen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards