Direktlänk till inlägg 4 maj 2008

Skogspromenad

Av Mia - 4 maj 2008 15:53

Idag har jag och Tristan gått en promenad i min skog. Ja våra mattar hängde på de också.

Vi kom till en geggig bäck.....

Tristan fick inte smutsa ner sina tassar för han skulle ju åka tåg hem.

Tack snälla matte för hjälpen! Puss på dig!

Sedan stannade vi för att grilla korv.


Mmmm det ser gott ut!

Kan vi få äta den nu?

Hannah Tristan och jag i bokskogen.

Åh så roligt vi haft Tristan hoppas vi ses snart igen.

Salma

 
 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

4 maj 2008 16:07

Ja att ni har haft trevligt det syns ju .....
Om knappt två veckor kommer Hannah & Tristan hit .......vi läääängtar.
*aavvviiissssss*

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helena o Tosca

4 maj 2008 18:21

Värst vilka träffar det varit hit och dit i Sverige denna helg.

Kul att du hittade tryffel Salma. Jag (Tosca) tycker det är äckligt, så jag letar inte gärna (varför göra nåt man inte tjänar på själv när det finns härliga spår i skogen?!)

 
Ingen bild

Tristan

4 maj 2008 19:13

åhh Salma salma. Vilken underbart mysig helg. Hoppas att du tänker på mig varenda gång du ser den rosa grisen. Nu är jag hemma i sthlm :( ville ju vara kvar hos dig! Hoppas att vi ses snart igen. *nosgos*

 
Ingen bild

salma

4 maj 2008 20:03

Basta & Fixa: Ja jag är aavvviiissssss.

 
Ingen bild

salma

4 maj 2008 20:04

Tosca: Du tycker så klart inte det är någon sport att jaga något som inte rör sig.

 
Ingen bild

salma

4 maj 2008 20:09

Tristan: Grisen kommer att påminna mig om dig varje gång jag ser den. I natt ska den få sova intill mig.
Det blev så tomt här hemma när ni åkte. Ingen som tuggar på mina tuggben, ingen som äter min mat, ingen som snor min matte och gosar med henne, ingen som prejar mig in i elskåpet, ingen som visar mig konsten att hitta tryffel, ingen att ta kvällsdopp med Åhhh vad jag saknar dig!!!
*nosgos*

 
Yvonne och Galotterna

Yvonne och Galotterna

4 maj 2008 22:19

Så härliga bilder.

Vi har ju också haft lagottobesök i helgen. :-)

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

salma

4 maj 2008 22:33

Yvonne: Ja det har tydligen varit en riktig Lagottoblogg-träffarhelg.

 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

4 maj 2008 22:43

Vilken härlig helg du har haft och vilken mysig skog. Jag(Alessia) orkade inte följa med papsen och dom andra till våran skog. Nu mår jag bättre från min otäcka magsjuka, så snart kan jag följa med igen. Puss puss pussw

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo

4 maj 2008 22:54

Är så svartis så jag vill inte ens titta:(

 
Cavvetjejerna

Cavvetjejerna

4 maj 2008 22:58

Vilket gulligt par ni är du & Tristan!
Härlig dag ni har haft.
Tassar från Cavvetjejerna

http://cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Intensa

Intensa

5 maj 2008 20:36

Det var jag, Intensa som var sjuk, inte Alessia. Måste bara få rätta till det. Så tyck inte synd om henne. Hon fick ju vara med papsen i skogen, medan jag låg hemma.
Puss från Intensa

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

salma

5 maj 2008 20:44

Stackars dig Intensa, hopas du mår bättre nu. Magsjuka är fruktansvärt.

puss o kram

 
Ingen bild

salma

5 maj 2008 20:45

Min älskade Primo du vet att du alltid har en plats i mitt hjärta. Dessutom har jag sett bilder på dig och Rexi......

Puss puss puss

 
Ingen bild

salma

5 maj 2008 20:46

Molly o Moa: Ja visst är vi gulliga (och krulliga).

 
La famiglia

La famiglia

5 maj 2008 22:42

Jag vill också grilla korv i bokskog.

http://hundblues.blogspot.com

 
Ingen bild

salma

5 maj 2008 23:27

La F: Ja men då får ni ta och komma hit. Kanske gå en bit på skåneleden och grilla på denna övernattningsplats. Om man vill kan man rulla ut sin sovsäck i vindskyddet och sova en natt där. Eller kan man gå en kvart-tjugominuter till och bo hos oss.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards