Direktlänk till inlägg 14 maj 2008

Bilder

Av Mia - 14 maj 2008 20:06

Det har kommit upp en ny skylt. Undrar om den bara vill informera eller om man ska ta det som en varning.


I dag följde Fia med på lunchpromenaden.

Lite posering på en sten framför den nyklippta gräsmattan som till helgen blir en parkering.

Stor och liten.

Här är det förbannade konstverket som jag var så arg på förra veckan.

Voff voff!

Salma vofsegull

 
 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

14 maj 2008 22:24

Har du lytt vårat råd att kissa sönder det konstiga konstverket?
Puss puss puss

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

salma

14 maj 2008 22:27

nej jag kan ju inte nå upp.

 
Ingen bild

Primo

14 maj 2008 22:58

Åhh vad jag önskar att matte kunde ha tagit ner mig till Hässleholm....SUCK! Får ju ALDRIG träffa dig :(
Men du det där så kallade konstverket....det var inte snyggt, fattar att du skällde ut det! Du får se till att springa dit när du mår jätte illa och kräkas på det!

Sov gott min lilla dunboll!

 
Krölle, Alessia & Intensa

Krölle, Alessia & Intensa

14 maj 2008 23:10

Matte kan väl lyfta upp dej.
Puss puss puss

http://lagottoflickorna

 
Cavvetjejerna

Cavvetjejerna

15 maj 2008 00:36

Vad du är söt! Salma!

http://cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Jaxon

Jaxon

15 maj 2008 07:43

Vad bra att det har kommit upp en skylt, matte nojjar sig fortfarande att hon inte ska hitta, fast beskrivning har berättats flera ggr. Gällande konstverker ser jag inte konst någonstans, jag hade blivit livrädd om jag sett den i verkliga livet. Läskig sak!

http://Jaxon

 
Yvonne och Galotterna

Yvonne och Galotterna

15 maj 2008 09:57

Grabbarna här hade nog uppskattat att få pinka på det konstverket. Klart att du var tvungen att skälla ut de pelarna. Tar väl ett tag innan man vänjer sig kan jag tänka. Vad är det för något? Totempåle eller..?

http://www.tottigalotti.se

 
Ingen bild

salma

15 maj 2008 11:04

Primo: Förstår att du önskar att du var här. Du känner väl min löpdoft ända upp till Linköping.
puss å kram

 
Ingen bild

salma

15 maj 2008 11:09

Jaxon: Det är skitlätt att hitta från ditt håll. Sväng av 23:an mot Tormestorp, sedan följer ni den vägen till Hässleholm och innan ni kör in i stan har ni en golfbana på höger sida. På andra sidan ligger Hässleholmsgården.

Vi ses!

 
Ingen bild

salma

15 maj 2008 11:10

Yvonne: Ja vad det ska föreställa vet jag inte. Kom gärna och kissa på den =).

 
Hannah

Hannah

15 maj 2008 17:08

Har de skyltat i år? inne i hässleholm alltså? Förra året snurrade vi en del innan vi hittade fram...

http://takycard.blogg.se

 
Ingen bild

salma

15 maj 2008 21:41

Hannah: Nej inga skyltar (ännu), denna sitter liksom när man redan är framme.

 
Jaxon

Jaxon

16 maj 2008 08:21

Salma: precis den vägen har vi fått uppritat. Bara matte håller sina nerver i schack så ska det nog gå bra! Ses där:)

http://Jaxon

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards