Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Tabletter, häst och bad

Av Mia - 15 maj 2008 22:00

Ännu en härlig dag med solsken.

Här står jag på stubben och spanar under morgonpromenaden.


 På lunchen åkte vi till djursjukhuset för det var dags att avmaska mig igen. Jag gillar INTE det stället. När vi kom in i väntrummet fanns det en liten pojke där som genast började klappa mig. Då glömde jag bort att det är läskigt att vara där. Men det varade inte så länge för rätt som det var kom det en häst in genom dörren. Ja jag är säker på att det var en häst fast människan som höll i kopplet sa att det var en Irländsk varghund. Som tur var fick jag komma in på rummet just då. Matte tryckte ner tabletterna i min hals under övervakning av vetrinären och sedan var det klart.

 Därefter körde vi ut till Hässleholmsgården för att kolla hur långt de kommit med förberedelserna inför utställningen.

Det här är det mysiga trädet där man kan gå in under grenarna.


 Idag hade parkeringen blivit klar med snören som markerar var man ska ställa bilarna.

Gräsmattorna där ringarna ska vara är nyklippta.


 I kväll har jag badat så nu Ofelia luktar jag också gott.


Kramis

Salma

 
 
Primo

Primo

15 maj 2008 22:35

Men oj vilket häftigt träd!! Dit hade vi kunnat smita OM jag hade kommit....men det var väl lika bra för vi hade ju inte fått ses för våra mattar endå:( fasen du löpte ju sist i Växjö oxå ju...

Puss på dig min lilla tjej!

http://www.ackebus.se

 
Ingen bild

salma

15 maj 2008 22:48

Ja tänk Primo du och jag på en filt under trädet.
Puss mitt hjärtegull.

 
pia

pia

15 maj 2008 22:59

Det trädet har jag aldrig sett, men nerverna för det väl omöjligt när man är där på utställning. Lille Gråben var precis i soffan hos mej, men han har lärt sej att smyga ner på golvet. Han är så duktig den lille ungen. Puss på dej Salma

http://lagottoflickorna

 
Basta & Fixa

Basta & Fixa

15 maj 2008 23:08

Fixa barking: En sån "häst" skällde jag ut i Larv i söndags ...... vov vov vov

Basta speaking: presentationsbilden på mig på vår blogg är tagen framför det där fiiiina trädet ........

Lycka till i helgen Salmis!!!!!!

http://bippeliboppen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

salma

16 maj 2008 13:38

Tack Basta och Fixa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 4 september 2011 20:23

I helgen har jag matte och Gila varit på Öland. Helen och Totte kom också dit för att ha en mysig helg.  På fredagen kollade vi på Långe Erik och sedan blev vi klippta inför utställningen dagen efter.     Totte var så här snygg och blev Bästa han...

Av Mia - 6 juli 2011 23:03

Idag blev jag sugen på att bada i poolen.   Ska jag hoppa i eller inte?   Liten paus på kanten i väntan på att luftmadrassen ska komma närmare.   Surfing Lagotto. Men det är jobbigt att stå upp och hålla balansen så jag....   ...lägger m...

Av Mia - 25 juni 2011 08:06

Hej !   Min syster Elsa har kommit tillbaka. Ja över helgen i alla fall sen vill nog hennes familj ha henne tillbaka igen när de kommer hem från sin semester.   Fina syrran Elsa. När vi busar med varandra har vi en alldels speciell stil. Vi ...

Av Mia - 23 maj 2011 21:50

Mitt i natten till fredag kom min morbror Totte och lilla söta Arwen till oss. Under fredagen anslöt sig Ofelia, Alpina och Lovikka till vårt gäng. Errol och Marlon kom också förbi på en kort fika. Varför denna Lagottoansamling? Jo det har varit den ...

Av Mia - 6 maj 2011 11:15

Hej! Nu ska jag berätta lite om hur det går för mig på agilityn. Förra veckan fick jag inte åka för matte sa att jag var i höglöp så då fick mamma Salma följa med istället. De tränade kontaktfält, att springa på båda sidor om matte och starter. Sal...

Ovido - Quiz & Flashcards